This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitzending Hart van Nederland 18 April



:+ agree

rick klasse! en erg gedurft
 
ben ff het filmpje aan het downloaden.
maar wat ik net al op msn zei tegen kenny.
denk niet dat SBS over een legale race iets gaat schrijven.
mensen willen helaas sensatie... maar ben benieuwd :W
 
Haagze sf2 said:
ben ff het filmpje aan het downloaden.
maar wat ik net al op msn zei tegen kenny.
denk niet dat SBS over een legale race iets gaat schrijven.
mensen willen helaas sensatie... maar ben benieuwd :W

Zou ik idd ook niet te hard op rekenen...
Maar ik zou het toejuichen als ze het wel zullen doen
 
Dat wat er snachts gebeurd kan ik me iets bij voorstellen, maar dat anders stukje van overdag, zie ik niks verkeerds in opzich.
 
Daniël. said:
Dat wat er snachts gebeurd kan ik me iets bij voorstellen, maar dat anders stukje van overdag, zie ik niks verkeerds in opzich.

Dat in het donker is in purmerend dacht ik de beelden van overdag is vandaag hier in apeldoorn gefilmt.
 
Imo is deze berichtgeving hetzelfde als dat ondercover in nl, met de auto dragraces toen destijds. 2 maanden hoor je iedereen erover, daarna gaat alles gewoon verder alsof er niets gebeurd is.

Mijn visie: niet te druk om maken, gewoon legaal gaan sprinten. Heb je ook geen risico dat alles in beslag wordt genomen...
 
Wij hebben ook maar een doel voor ogen en dat is meer meetings hier in de omgeving en daar zijn genoeg mogelijkheden toe
Zeker hier in Apeldoorn waar we een stuk van denk haast wel 800 meter op een afgelegen plek ideaal voor een meeting dus
 
filmpje net gekeken, en ik vind het opzich ook best meevallen, ik had erger verwacht. Ze laten ook gewoon zien dat de echte kern (en daaronder vallen de meeste actieve leden van dit forum wel) er niet mee opstraat rijdt maar echt met aanhangers enzo gaat..
 
Trouwens wel zielig figuur die de tegenkomende auto aan de verkeerde kant inhaalt :L kan ook gewoon rechts rijden!
 
Die actie dat er met een groepje scooters word gereden en dat er een tegenligger aan beide kanten gepasseerd word is echt fucking dom x|

/edit: Maitre R. is me voor :|
 
Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account

He, houdt eens op jullie; ik kan 'm niet downloaden :+
 
van dit forum wel ja..
helaas zijn er ook forums waar men de illegale race de hemel in prijst
wat tenkosten gaat van de members die een legale meeting proberen te organiseren ( ja spreek uit ervaring, meeting HVH 2001 )
 

Dat wou SBS nadrukkelijk filmen dat we met aanhangers en busjes kwamen dus dat was opzich wel goed ja

[5th]Tom. said:
Die actie dat er met een groepje scooters word gereden en dat er een tegenligger aan beide kanten gepasseerd word is echt fucking dom x|

/edit: Maitre R. is me voor :|

Bij de 2min bedoel je zeker heb het filmpje al een paar keer afgespeeld lijkt in mijn ogen erop dat die daar stil stond en weer net begon te rijden.
Maar goed ik kan het ook mis hebben hoor als het zo is is het iig niet goed te praten
 
Oke om alle misverstanden uit de weg te ruimen
Ik ben dat op mijn Rally, maaaaar ik reed pas weg toen de auto net 1 meter voor me was. Als je het beeld stop zet is dat duidelijk te zien.

We hebben met zn allen goed op de veiligheid gelet, want dat gaat boven alles natuurlijk. Misschien komt dat op TV niet goed naar voren.