Waarom niet gewoon opschuren tot blank ijzer, en dan goed in de olie zetten, en vlammen maar.
Tenzij je het erg vind dat de lasnaden niet meer te zien zijn..
Of je spuit hem idd, maar vaak word dat echt niet mooi, vooral niet bij een Yasuni.
Dan heb je zo zwarte Yasuni, ik vind dat persoonlijk echt lelijk.
En dan heb je ook nog van die mensen die hem zilver ofzo spuiten.
Verder heb je wel veel hittebestendige lakken, maar geen kameleon lak waar jij het over hebt.
De hittebestendige lakken van Motip, heb je in de kleuren:
Donker Antraciet.
Zwart.
Zilver.
Wit.
Antraciet.
Beige.
Grijs.
Rood.
Als jij het blank laat, en in de olie zet, en even een stukje rijd is dit zelfs beter dan hittebestendige lak.
Mits je het onderhoud.
Als je hem bijvoorbeeld zwart spuit, heb je over een half jaar weer roest.
Tenzij jij je uitlaat dan alsnog insmeert met olie? Want dat gaat lekker wit uitslaan en dan ziet die pijp er helemaal niet meer uit.
Of bedoelde je niet dat je pijp wegroest als je hem schuurt en weg legt?
Jij zei, opschuren tot blank metaal, en doen inolien.
Dan roest de uitlaat gewoon vanonder je kont weg.
Dan moet je hem polijsten en dan een stukkie gaan rijden.maar ik snap nog steeds niet hoe je ,je uitlaat zo blauw glimmend laat schijnen , met welk product gebeurt dat dan en hoe ?
kan iemand me dat laten weten aub ?
mvg