Uitlaat polijsten

jbakx

Bad to the bone Bakx!!
Deze thread staat ook al enige tijd in beginnersforum, maar daar wordt niet gereageerd en verplaatsen kan ik zelf niet doen, dus idd dit is een crosspost!.

Dan nu mijn vraag; ik heb een ZX waarvan ik het expansiegedeelte wil polijsten. Ik heb hem al afgeschuurd, maar nu wil ik de beste manier weten om dit goed te doen en te zorgen dat het ook mooi blijft.

GRZ
 
Advertisement - register to remove this

1022018397-Uitlaat Polish 1.jpg


1016048936SplGepolijst1.JPG


En ja mn demper / velg is vies op deze foto :| @ Bemmel

1022018563-Uitlaat%20Polish%202.jpg


Polijsten, schuren, steeds fijner, op sommig metaal heb je een beter effect met 800 dan met 1200 om dat het met 1200 dof lijft te worden. gewoon goed fijn schuren, mooist is meestal met de lasnaden mee, en daarna met polijstpasta poetsen :W
 
Last edited:
Originally posted by Zippah
Je haalt je een industrieel polijsapparaat of in andere woorden een flex met een polijststuk en los gehts!

Ik heb de ZX dus gepolijst, best wel tevreden over. ik zal de foto's zo spoedig mogelijk posten, alleen hoe krijg ik hem echt aan het glanzen, eerder spiegelen. Ik heb het trouwens gedaan met een speciaal opzetstuk voor de flex. Weten jullie meteen hoe werner a.k.a. zippah aan dat idee komt!
:W
 
Originally posted by Zippah
Je haalt je een industrieel polijsapparaat of in andere woorden een flex met een polijststuk en los gehts!

En waar haal je zoiets en wordt het resultaat een beetje zoals met de hand gedaan werk?
 
Ik ben ook begonnen met de verf van mijn uitlaat (zwarte laserXpro) schuren. Alleen is het metaal eronder niet zo mooi :(
Er zitten allemaal hele kleine putjes in. Ik moet echt een behoorlijke laag metaal wegschuren om die putjes weg te krijgen. Is dat normaal of heb ik gewoon slecht metaal te pakken? De uitlaat is nog vrij nieuw, niet verroest ofzo.
Maar het ziet er toch een beetje uit als corrosie...
 
Back
Top