Uitlaat polijsten

jbakx

Bad to the bone Bakx!!
Deze thread staat ook al enige tijd in beginnersforum, maar daar wordt niet gereageerd en verplaatsen kan ik zelf niet doen, dus idd dit is een crosspost!.

Dan nu mijn vraag; ik heb een ZX waarvan ik het expansiegedeelte wil polijsten. Ik heb hem al afgeschuurd, maar nu wil ik de beste manier weten om dit goed te doen en te zorgen dat het ook mooi blijft.

GRZ
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by atx
schuren dan.. ik heb het met een dremel gedaan met zo'n cirkel ding met allemaal van die schuurflapjes eraan

Daar ligt je probleem dus.
Zo'n borsteltje is toch veel te grof !! Dat zie je toch zelf :rolleyes:

Nu heb je je uitlaat wel mooi verneukt vind ik.
Misschien als je er met wat lichter schuurpapier overgaat dat de krassen wel weggaan, maar dat betwijfel ik...
 
Moet dat ding gepolijst zijn ? :)

Als je het goed doet moet je uitlaat helemaal mooi glimmen en dat doet die van jou dus niet.

En dat zijn van die gare BW`s velgen, die had zon aarz ook onder zen MBK Stunt in Special Scoot vorige maand in scootin.. 8P
 
Ik zit er ook over te denken om mijn uitlaat te gaan polijsten (area-NRX) maar wordt dit een beete mooi ? Ik moet hem dus eerst met grof schuurpapier schuren en daarna met 1200 ofzo ? En dat polijst blok heb je dat nog van verschillende merken (ik bedoel dat de een beter is dan de ander ?) Kun je de benodigdheden gewoon bij de gamma of praxis halen of kun je ze beter bij een of andere speciaal zaak kopen :?
 
Originally posted by Lieuwe
Moet dat ding gepolijst zijn ? :)

Als je het goed doet moet je uitlaat helemaal mooi glimmen en dat doet die van jou dus niet.

En dat zijn van die gare BW`s velgen, die had zon aarz ook onder zen MBK Stunt in Special Scoot vorige maand in scootin.. 8P

Hij heeft die foto al verwijderd :p

Maar ja, ik zou me ook wel schamen in zijn plaats... :D
 
Back
Top