uitlaat van carb polijsten

Honda Red Bull

Red Bull Wallie
kan ik bij mijn 18 mm carb gewoon de uitlaat (waar de lucht erin komt) gewoon even overheen gaan met polijst borsteltje van de dremel? gezien dat al aardig glad is. of moet ik het nog schuren. Ben polijst noob :rolleyes:
 
Advertisement - register to remove this

de uitlaat is de "achterkant" van je carb dus de dunne kant die kun je beter zo laten het is de inlaat die je kan polijsten dus de voorkant/groot gat/waar je filter opkomt.
best 1ste een beetje schuren met glad schuurpapier en speciale kop van dremel gebruiken en dan nog ens met polierpasta
 
TUNE*IT said:
de uitlaat is de "achterkant" van je carb dus de dunne kant die kun je beter zo laten het is de inlaat die je kan polijsten dus de voorkant/groot gat/waar je filter opkomt.
best 1ste een beetje schuren met glad schuurpapier en speciale kop van dremel gebruiken en dan nog ens met polierpasta


en dan verneem je er 0,0 van :rolleyes:
 
met weinig werk maak je een brommer/scooter niet sneller...

heeft dus geen nut en je ziet er toch niks van? staat hoogsten een beetje noob , als je het doet moet je zorgen dat de hele achterkant uitwaait alsware en dan het liefst een kelk erop.. dus in de draaibank zetten en draaien met die handel , dan schuren en polijsten.. dan heb je wat ( maar nog weinig nut...)
 
had al zo iets in gedachten, vriend van mij had het gehad over polijsten van gas schuif of ronder maken. van de venturi (is toch deel waar gasschuif in valt) en dat had tot gevolg een betere gas reactie. Ik weet ook wel dat de inlaat orgineel al heel glad is. en dat het ook maar nix tot heel weinig uit zou ging maken.
Maar mijn idee was ding ligt hier toch dremel is in huis met polijst shizzle dat kan wel even snel tussen door. dat was min of meer de vraag. En alle kleine b-tjes helpen:)
+ dat ik dan nog beetje kon oefenen met polijsten zodat ik later spruitstuk en dergelijk kan polijsten wat wel vermogens winst op zou kunnen leveren. ook niet veel maar wel weer iets.
 
Honda Red Bull said:
had al zo iets in gedachten, vriend van mij had het gehad over polijsten van gas schuif of ronder maken. van de venturi (is toch deel waar gasschuif in valt) en dat had tot gevolg een betere gas reactie. Ik weet ook wel dat de inlaat orgineel al heel glad is. en dat het ook maar nix tot heel weinig uit zou ging maken.
Maar mijn idee was ding ligt hier toch dremel is in huis met polijst shizzle dat kan wel even snel tussen door. dat was min of meer de vraag. En alle kleine b-tjes helpen:)
+ dat ik dan nog beetje kon oefenen met polijsten zodat ik later spruitstuk en dergelijk kan polijsten wat wel vermogens winst op zou kunnen leveren. ook niet veel maar wel weer iets.

spruitstuk polijsten heeft ook geen nut....
 
ok dat was dan wel handig om te weten. ook wel logisch omdat de wand iets ruw is en de olie dan blijft steken en dit eigenlijk gladder is als polijsten , nu ik erover nadenk.
Maar uitlaat poort polijsten helpt wel :)
 
Back
Top