Uitlaat op evo

Rik491

alles race
Hoi,
na de search te hebben gebruikt was ik er nog niet helemaal uit.
Wat adviseren jullie mij op een Evo 70 XSH light?
Verder een keihin 28, Vforce, recht spruit enz..
Ik zat zelf te denken aan een Yasuni C21, DPR C21 of een DPR C30.
De DPR's zijn allebei 180, een heel stuk minder dan de Yasuni.
Ik weet dat ik zoiets beter kan testen maar ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee had. Heb nu geen geld voor 3 pijpen ;)

Groet Rik

Advertisement - register to remove this

DPR kan ook goed lopen hoor. Heb ook wel eens minarelli scooters 20+ neer zien zetten met een DPR c30. :)

Het ligt er volledig aan wat je wil. Wil je gewoon lekker kunnen rijden op je scooter en er niet zoveel mogelijk vermogen met jouw setup (wat ik denk, aangezien je cilinder light tuned is) zou ik gewoon voor een dpr uitlaat gaan.

En een DPR kan echt wel goedkoper dan 180 euro. :) (PM maar... :*)

mja goed , het is en blijft testen wat het beste is , dus dat kan niemand zeggen , het beste koop je gewoon een goed uitlaatje wat je aanstaat ...

het zal hoe dan ook wel goed lopen ;)

probeer eens een hr of pro race2 hr deed het op onze evo AC mina erg goed, pr2 heeft ongeveer gelijke powerband. die heb ik ook op mijn pia lc evo max die doet het erg lekker maargoed dat is dus pia

Ik heb op mijn laatste evo blok de volgende pypen getest: C20, C21, PRII, HR IV, Jim Lomas, Team 06 en een Evo 03.
De Evo 03 deed het simpelweg het beste, gevolgd door de PRII.
De C21 deed het niet slecht maar kon echt niet tippen aan de Evo of Pro Race pyp.
Maar op een ander Evo blok heb ik meegemaakt dat de C21 het wel zeer goed deed, dus het is toch ook wel weer erg blok afhankelijk.
Persoonlijk zou ik voor de Pro Race pyp gaan, erg goede all rounder die het ook zeer goed op een speed/06 doet en uiteraard op een pro race cilinder.

Back