polini evo 70 of 50 uitlaat?

Advertisement - register to remove this

kun je meten?

aangezien je van een foto het verschil niet ziet , de bocht is namelijk anders , dikker , en de tailpipe volgens mij groter in diameter.

maar leg je ze een meter uit elkaar zul je het verschil niet zien zelfs.
 
kun je meten?

aangezien je van een foto het verschil niet ziet , de bocht is namelijk anders , dikker , en de tailpipe volgens mij groter in diameter.

maar leg je ze een meter uit elkaar zul je het verschil niet zien zelfs.

nee ik kan ze niet meten want ik heb ze niet in mijn bezit..

ik wil de uitlaat mss kopen indien het een evo 70 versie is maar daar moet ik dus eerst zeker van zijn..
 
ik heb zelf de 50 gehad, en die kwam precies tot het einde van me achterband, als je van die zijkant kijkt, maar de 70 is langer.... beta ark lc trouwens

de types die ik bedoel zijn zo goed als evenlang..

bovendien heb ik 2 evo 50 pijpen hier , deze komen ook voorbij de band.

op een neo's , phantom , firefox en ook @ aerox..

zoals ik al eerder gezegd heb , je moet de pijp in handen hebben om de verschillen goed te kunnen zien ..

het is jammer dat ik geen foto meer heb van een evo70 pijp op firefox , dan kon ik je het even laten zien in verhouding tot mijn evo50 pijp toendertijd op mijn phantom.

ik heb namelijk zelf een evo50 setup gehad tegelijk met een kameraad met een 70 evo setup ,beide pijpen heb ik zelf bij de groothandel besteld , de ene met het polini 50cc evo nummer en de andere met het polini 70cc evo nummer , en zo zijn ze dus ook binnengekomen.

daar kun je van 2 meter afstand het verschil echt niet zomaar van zien..
 
Last edited:
Back
Top