uitlaat lekt, met isolatietape afdichten??

maartenappelo

Well-Known Member
mijn uitlaat lekt een btje. Ik heb een twinner ixel en die heeft dus een verloop in de bocht( bestaat dus uit 2 delen) maar daar lekt hij een beetje. Kheb nu in de wanhoop :p isolatietape er omheen maar dit smelt natuurlijk. Wat kan ik er aan doen dat dit niet meer gaat lekken? tipss???

bedankt alvast
 
Advertisement - register to remove this

als ik het goed begrijp zit er een scheurtje o.i.d. op een lasnaad.
isolatietape is een leuke tijdelijke oplossing maar gaat niet echt werken.
je kunt kijken of je iemand het dicht kan laten lassen, of een nieuwe uitlaat kopen want de kans dat het gaatje/scheurtje steeds groter wordt is heel reeël.

volgens mij is er ook uitlaatkit verkrijgbaar, misschien kun je het gaatje daar dicht mee maken, moet je ff bij de gamma kijken ofzo of ze het daar hebben.
 
nee de uitlaat besdtaat uit 2 delen. een iets dunnere pijp die in een iets grotere pijp past. Het is dus ook maar een klein gedeeltetje. weet ook niet of de prestatiedaardoor minder word. die isolatietape rookt als de mother fucker :p haha maar goed zal is kijken voor uitlaatkit ofzo want het is echt maar een klein openingentje.

bedankt
 
nee het heeft niks te maken met de pakking. voor pruttelbakje bestaat ie dan uit 3 delen :p. je kunt de mond er bijv eerst op schroeven enlater de bocht erop zetten. Misschien is het nog wel een id om de tape aan de binnenkant te doen. heb nu namelijk gwn op de buitenkant gewikkeld. Mocht de tape strax helemaal weg zijn gesmolten is het toch niet erg dat de uitlaat lekt? het is dan toch alleen verlies van vermogen?

bedankt

groeten
 
ok dat is relaxt. naja het klinkt meer blikkerig dan he...maar goed gelukkig. allleen was ook bezig met mijn achterrem. schijfrem. probeer de druk op te bouwen maar lukt niet! snap er niks meer van :(

bedankt voor tips!!
 
maartenappelo said:
ok dat is relaxt. naja het klinkt meer blikkerig dan he...maar goed gelukkig. allleen was ook bezig met mijn achterrem. schijfrem. probeer de druk op te bouwen maar lukt niet! snap er niks meer van :(

bedankt voor tips!!

doe een slangetje op je ontluchtingsnippel.
draai het nippel open, knijp in je rem EN HOUD HEM INGEDRUKT, draai de nippel weer dicht, en laat je rem los, nippel weer open inknijpen dicht, etc...

edit, slangetje is om te kijken of er nog lucht uit komt, komt er geen lucht meer uit moet je het nippel dicht draaien en pompen met de voorrem om je slang te ontluchten.
 
Back
Top