uitlaat chromeren?

bruno

Well-Known Member
het zit zo ik heb nog een yasuni R liggen in de kleder dus dacht ik, wil deze wel laten chromeren ziet er er altijd dan wel vetjes uit...

mijn vraag hoeveel kost dit in belgie als iemand dit weet ben van omstreke antwerpen...

ps: uitlaat is al geschuurd in korrel 80
 
Advertisement - register to remove this

moet sowieso gepolijst worden (gepolierd), het kost je wel een 50/100 euro
moet je ff zoeken waar in je omgeving een autobedrijf oid zit
 
bedrijf waar ik vaak kwam was Janssen chroom in Enschede (overijssel, nederland) daar kostte het chromeren van een uitlaat 85 euro exclusief BTW.
dat is 85 euro voor het gehele bewerkings traject. (stralen/schuren, slijpen, en chromeren)
 
BojT said:
bedrijf waar ik vaak kwam was Janssen chroom in Enschede (overijssel, nederland) daar kostte het chromeren van een uitlaat 85 euro exclusief BTW.
dat is 85 euro voor het gehele bewerkings traject. (stralen/schuren, slijpen, en chromeren)

MOET je hem dan persee gepolijst hebben?
 
Willy^ said:
MOET je hem dan persee gepolijst hebben?

uit zijn verhaal is op te maken dat het bij dat bedrijf zelf gestraald wordt, dus waarschijnlijk heel fijn geparelstraalt. en het wordt nog geschuurd daar. dus bij dit bedrijf hoef je het niet eerst te polijsten..
 
kameraad van me heeft zn r laten verchrome voor 50 euro, maar is je wel aan te raden om hem eerst te polijsten idd
 
Willy^ said:
MOET je hem dan persee gepolijst hebben?
dat staat er toch. voor het GEHELE bewerkingstraject.
zij stralen, en slijpen hem dan. dat is 'polijsten' met een groffe borstel. goed genoeg iig om hem fatsoenlijk te kunnen chromeren.
 
Back
Top