Wat te doen aan kapschade en lelijk geworden uitlaat

Ryan0593

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een yamaha aerox r 2009 blue white versie. Alleen ben ik een aantal keer gevallen door de sneeuw. Ik heb er behoorlijk wat schade aan over gehouden.. :(

Wat kan ik nu het beste doen, een hele nieuwe kappenset kopen en die erop zetten of kan ik het beter zelf wat weg werken? Ik zal binnenkort even wat foto's updaten zodat jullie kunnen zien wat voor schade het is.

Ik heb op mijn aerox ook een gianelli uitlaat. Ik heb deze van een vriend overgekocht. De uitlaat ziet er ook niet meer uit, hij heeft namelijk een jaar bij hem in de garage gelegen. [ ook hiervan zal ik foto's updaten ]
Wat kan ik hier het beste meedoen, een hele nieuwe uitlaat kopen of zal ik deze laten stralen?[ ziet een gestraalde uitlaat er wel een beetje mooi uit? ]

Alvast bedankt,

Ryan Westerbaan
 
Advertisement - register to remove this

hangt er vanaf hoeveel schade aan je kappen is en wat voor schade natuurlijk.. en die uitlaat is warschijnlijk gewoon geroest ? dan schuur je die best gewoon af en daarna ga je er gewoon over met hitte bestendige vernis.. btw upload fotos van ju kappen dan zien we je schade
 
Last edited by a moderator:
Beter de uitlaat niet stralen, krijg je allemaal putjes van waarna het er nooit meer mooi uit gaat zien en nog sneller roesten. Gewoon goed schuren (gebruik de search).
 
Back
Top