Ornathon De Baron 19 June 2002 #22 Ouders komen uit Kroatie. Ik ben hier 21 geleden geboren (Dijkzigt, Rotterdam!)
Makker MHR testrijder 19 June 2002 #24 I love France over een jaar of 2 woon ik er (wordt ik Fransman) Ik ben jammer genoeg "nog" 99% Hollands
I love France over een jaar of 2 woon ik er (wordt ik Fransman) Ik ben jammer genoeg "nog" 99% Hollands
Mikkee.. GC Sjlet 19 June 2002 #25 ben geboren in Zuid-Afrika (Johannesburg) maar allebei mn ouders zijn Nederlands dus....
Jeroen Bang Bang 19 June 2002 #26 Originally posted by Hugo Ierland... Click to expand... IN de stamboom staat dat ik ook nog Iers/Brits bloed in me heb
Originally posted by Hugo Ierland... Click to expand... IN de stamboom staat dat ik ook nog Iers/Brits bloed in me heb
Jeroen Bang Bang 19 June 2002 #27 Het wordt leuk als "mengelmoes" Marc zich in dit topic gaat mengen. Hij verslaat jullie gegarandeerd allemaal
Het wordt leuk als "mengelmoes" Marc zich in dit topic gaat mengen. Hij verslaat jullie gegarandeerd allemaal
Jeroen Bang Bang 19 June 2002 #28 Originally posted by Makker I love France over een jaar of 2 woon ik er (wordt ik Fransman) Ik ben jammer genoeg "nog" 99% Hollands Click to expand... zo te lezen spreek je al een aardig woordje frans
Originally posted by Makker I love France over een jaar of 2 woon ik er (wordt ik Fransman) Ik ben jammer genoeg "nog" 99% Hollands Click to expand... zo te lezen spreek je al een aardig woordje frans
Ties Cornholio 19 June 2002 #31 Uit Timboektoe... Mja, ik ben geloofk euhm.. 3/4 friesch en 1/4 drents ofzo, maja, vind mezelf gewoon nederlandsch eigenlijk
Uit Timboektoe... Mja, ik ben geloofk euhm.. 3/4 friesch en 1/4 drents ofzo, maja, vind mezelf gewoon nederlandsch eigenlijk
Rolf Well-Known Member 19 June 2002 #32 Friesland8P Neej ik ben echte Groninger Oftewel, Nederland ole
Hilly ik ben KK TOF 19 June 2002 #40 nu komt het : half surinaams kwart Fries kwart indo en nog beetje eskimo ofzo 8P