Jaspah Nu ook een GC slet.. 8 May 2004 #23 vet ben je er al uit welke kleur hij krijgt, of heb ik daar weeres overheen gelezen ?
AthenaPowered PiaMember 9 May 2004 #25 Aim zit wel op een mooie plaats.. Wanneer wil je hem lopend hebben en heb je je speed 04 al binnen ?
DennisM. 6,29s @ 150m 10 May 2004 #26 Denk dat er een nrg voorkap op komt omdat de typhoon voorkap niet ging passen als ik een 2de rad.. zou plaatsen omdat de lichunit ophanging moest blijven zitten omdat dat de enigste plaats was waar de kap mee vast kon..
Denk dat er een nrg voorkap op komt omdat de typhoon voorkap niet ging passen als ik een 2de rad.. zou plaatsen omdat de lichunit ophanging moest blijven zitten omdat dat de enigste plaats was waar de kap mee vast kon..
AthenaPowered PiaMember 10 May 2004 #27 Is echt jammer van je Typhoon voorkapje, maar je hebt nu wel veel meer plek voor een radiateur !
DennisM. 6,29s @ 150m 10 May 2004 #28 nrg voorkap vind ik denk nu toch mooier maar heb een andere als deze nu een hele.. en die word ongeveer hetzelfde aangepast als de typhoon voorkap
nrg voorkap vind ik denk nu toch mooier maar heb een andere als deze nu een hele.. en die word ongeveer hetzelfde aangepast als de typhoon voorkap
DennisM. 6,29s @ 150m 11 May 2004 #29 gisteren een andere voorkap gekocht en een nrg onderkap die ik nog had liggen erop gezet en beetje bewerkt is alleen nog niet klaar... het lijkt nu niet veel meer op een typhoon marja..
gisteren een andere voorkap gekocht en een nrg onderkap die ik nog had liggen erop gezet en beetje bewerkt is alleen nog niet klaar... het lijkt nu niet veel meer op een typhoon marja..
Bernd PiaPimp. 17 May 2004 #30 eej Dennis kvin et zeker wel wat hebben :W maar kwacht nog ff die updeet van je af
DennisM. 6,29s @ 150m 17 May 2004 #31 Voorkap is verder bewerkt en heb de achterkappen verder afgeschuurd. en kijke of het wat word in een kleur maar is nog niet helemaal klaar Let niet op degene die erachter zit die wou zo op de foto Welke is nu mooier? Last edited: 21 May 2004
Voorkap is verder bewerkt en heb de achterkappen verder afgeschuurd. en kijke of het wat word in een kleur maar is nog niet helemaal klaar Let niet op degene die erachter zit die wou zo op de foto Welke is nu mooier?
Ap. . 18 May 2004 #34 ben ik nou een spelbreker of niet? nrg voorkap is mooier btw 1e 2 foto's doen het niet
Jaspah Nu ook een GC slet.. 18 May 2004 #37 dat dm had wat mooier gekunt maar nrg is duidelijk mooier
QuickSilveR85 Well-Known Member 18 May 2004 #38 NRG - maar duurt wel lang man dat ding van jou. nog nooit horen of zien rijde dat ding.
DennisM. 6,29s @ 150m 18 May 2004 #39 Originally posted by sr-xtreme dat dm had wat mooier gekunt maar nrg is duidelijk mooier Click to expand... is ok nog niet helemaal afgewerkt en is een wazige foto
Originally posted by sr-xtreme dat dm had wat mooier gekunt maar nrg is duidelijk mooier Click to expand... is ok nog niet helemaal afgewerkt en is een wazige foto
DennisM. 6,29s @ 150m 18 May 2004 #40 Originally posted by QuickSilveR85 NRG - maar duurt wel lang man dat ding van jou. nog nooit horen of zien rijde dat ding. Click to expand... Wacht maar binnekort nodig ik jou uit om te sprinte
Originally posted by QuickSilveR85 NRG - maar duurt wel lang man dat ding van jou. nog nooit horen of zien rijde dat ding. Click to expand... Wacht maar binnekort nodig ik jou uit om te sprinte