Typhoon [Dm-tuning]

**kleine update**

Ik heb wat onderdeeltjes gekocht en kan nu beginnen aan het opbouwen van het blok alleen zit er nog een bout in de cil. die eruit moet en wil er niet uit

onderdeeltjes.jpg

Ej Dennis ik accepteer je uitdaging als de jouwe klaar is mattie. Ziet er verders leuk uit maar al een idee voor de kleur? anders fix iets met PhotoSOEP

Originally posted by QuickSilveR85
Ej Dennis ik accepteer je uitdaging als de jouwe klaar is mattie. Ziet er verders leuk uit maar al een idee voor de kleur? anders fix iets met PhotoSOEP

Ik werk nooit met photosoep dus zal ok wel niks worden maar kleuren weet ik nog niet maar worden wel professioneel gespoten..

heeyz Nrg^Extreme
Waar haal jij altijd je spullen in deurne.
Want denk dat je er niet blij van word als je al je spul @obers moet gaan halen.

** Update **

Vandaag heb ik Tnt stuurtje opgehaald van het postkantoor alleen het moet nog pasend gemaakt worden

tnt_stuurtje.jpg

Ik had vandaag een hele dag vrij dus begon ik maar met buizen tussen het frame te maken..

buizen_monteerd.jpg

daarna meteen begonnen met kappen aan te passen zodat die er ok makklijk op gaan

kappen_aangep[ast_voor_buizen.jpg

kappen_aangepast_voor_buizen_1.jpg

De andere kap onder buddy ben ik nog mee bezig en komt zo snel mogelijk een update

** UPDATE **

Vandaag even het blok opgebouwd en meteen eronder gelegd.
maar het loopt nog niet omdat ik nog geen goede massa heb..
hier alvast foto's

Op de foto ligt er een c16 onder met roest c20 komt er binnekort onder..

blok_eronder.jpg

blok_eronder_1.jpg

blok_eronder_2.jpg

blok_eronder_3.jpg

Vandaag even wat dingetjes aangesloten en hpi afgesteld en hij loopt ook nog..

maar nu moet die nog afgesteld worden, dat wordt deze week nog gedaan..:)

*** UPDATE ***

Ik was niet tevreden over de achterkappen zoals ik het wou maken dus dan maar alles aan elkaar. met polyester matjes en het ziet er na 2 laagjes zo uit

achterkappen_aan_het_polyesteren.jpg

achterkappen_aan_elkaar_gemaakt.jpg

nu moet het nog afgewerkt worden

***Update***

Kappen zijn nu geplammuurd en in de spuitplammuur gezet.
Nu moet het nog beter afgewerkt worden maar dacht zet het in de spuitplamuur kan ik zien wat ik nog moet doen.

hpim1140.jpg

Ej Dennis kappen schieten al op maar waarom spuit je jou veer mee? btw die uitdaging staat nog steeds open he ;) i will be waiting for you - and it will be nasty.

Maar ff serieus leuk project en ik hoop dak er snel iets van krijg te zien.

Heel tof allemaal! echt vet...!

maaruh, die buis van je kartfilter in je buddy is MUCH TE KLEIN! Dit gaat niet bruut lopen zo...je moet de buisdiameter minstens 60mm hebben. ik had 75mm, en dat liep zeer goed.!

Back