This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Tuned Speed NRG

nee theo, ik wil het jou wel eens zien doen voor de eerste x!! vond dat Kuit het nog wel goed deed, en Nibble nog beter! +ralf+
 
Haha die kuit met zn monkeys!! das semi automaat das voor makkelijke mensen :L haha nieuwe bijnaam: KUIT@Schakelfiets
 
EmEnEm said:
nee theo, ik wil het jou wel eens zien doen voor de eerste x!! vond dat Kuit het nog wel goed deed, en Nibble nog beter! +ralf+

Haha ik denk dat ik er ook niet echt veel van zou bakken idd :X
 
Sebasbear said:
Kijk zo'n blije kop dan ook van dat kereltje!
dus nu wordt het "Kuit zijn schakel topic" of niet?
zit niet zo te zeiken gvdomme! hij heeft het me zelf gevraagd om het te posten op z'n project, en als je het zo offtopic vind moet je maar niet posten!
en het is kuit z'n schakel niet. :|

BTW kuit... je nrg-voorvorkje gepolijst nu, gaat het f32s plan nog door?
 
haaha lol
maar nu is het leuk geweest en ap haal effe die filpjes weer weg want ik zie al hoe dit uit de hand gaat lopen zelfs de moderators gaan offtopic

en dennis dat was zondag toen voelde ik me wel wat beter na de mac weer perfect

en een update is er niet echt ik ben wel hard bezig me me achterkap dat andere heb ik er afgeslagen ik heb het nu mooier en makelijker gemaakt
als het helemaal gepolyester is dan maak ikw el een foto en ong in augustus ben ik klaar met plamuren
 
ik lijk wel stoned daar man

maar iniedergeval me speed past erop vanavond nog effe tunen en afwerken dan hoop ik hem morgen naar de starler te kunnen trappen

dan bestel ik vanavond:
koso 28
skf c4 lagers+keeringen
waterpomp setje
malossi tapeinden
stage 6 teller temp
en als het doorgaat een gpt toerenteller van iemand van het forum
gaat dat niet door dan wordt het inplaats van alleen temperatuur een toeren/temperatuur stage 6 tellert

of heeft iemand een niet te dure alleen toeren teller te koop tip ofiets
 
Inderdaad die stage 6 , is ook lekker compact...heb je niet zo'n groot geval op je stuur zitten Je hebt ook voor 2 tientjes meer 1 met toerenteller...dus neem die dan.

Maar nu ben je toch klaar of niet ? , heb je al gepast of je malossi vertanding wel in het nieuwe blok past ? Pia heeft namelijk van die leuke verschillende blokken :|
 
Kuit@NRG said:
past wel
ik wil juist 2 tellers zodat ik me temperatuur en me toeren tegelijk kan zien vandaar

Mja, blijft wel dat die Stage6 dingen gewoon koso's zijn, en dus af en toe 20000rpm aangeven En kun je dus vrij weinig mee. Beter gewoon een AIM kopen, en dan heb je ook toeren en temp tegelijk

Echt, ik spreek uit ervaring. Dat spul is echt zonde, als je het eerst koopt en daarna toch weer verkoopt voor een goede teller
 
een ding is zeker ik ga geen 230,- uitgeven voor een teller
ik koop gewoon een gpt toeren teller en een stage 6 temperatuur