Twins Speed Zip SP 2000

Hebo racing 4 heb ik zelf wel getest, begin er maar niet aan, want het geeft ruim 1 pk verlies, mits het niet meer is, want wij kwamen niet boven de 21,2 met de hebo racing 4, echter met de team 2006 uitlaat (compleet aangepast door twins voor op evo) zaten we met de juiste afstelling al snel boven de 22,5.
toen nog een juiste carb + inlaat en het zat op 23.

maar met een Hebo racing 2 kan je ook een perfecte score halen, dat was ook wel te zien. het ene blok loopt gewoon beter met een hebo racing 2 en de andere met een team uitlaat. dat was in ieder geval bij mij en robbert wel zo, want onze blokjes zijn precies het zelfde, tot op elke onderdeel :).

ben benieuwd naar je project, mooi begin in ieder geval

@#Maik: Thnx man , jy ook nette zipjes :D
Klopt daar heb je gelijk in, op het ene blok loopt dat beter als op ut andere ligt puur aan setup zelf toch
Maar als de HR4 een pk verlies geeft dan gaat die zeker wel de deur uit:P

Hee Mitchel

ook maar een projectpage aangemaakt:D
ziet er goed uit, in de zomer gaan we zeker nog ergens naartoe blazen met paar andere snelle jongens.

Ziet er al vers uit kejl, keep up the good shit

en die hr4 weg knikkeren:P, had id zoals maikel zegt 1pk verlies tov. hr2 en 2nm minder koppel

Thnx man, jou zippie mag dr ook zekers wel wezen:)

HR4 is al in de verkoop, wil toch echt een team 06 pijp gaan halen
Maar komt hopelijk goed dus:P

Hee Mitchel

ook maar een projectpage aangemaakt:D
ziet er goed uit, in de zomer gaan we zeker nog ergens naartoe blazen met paar andere snelle jongens.
'

Eej man, ja toch maar eindelijk eentje gemaakt:P
Zowieso van de zomer aanwezig en lekker blazen, ook wel keer bij gelredome ofzoO-)

Haha bekende Ark, die heb je nog gerolen voor die Street.

Succes met deze SP.

Nee man, dat was me vorige beta project met speed 04, dit is me project van maandje geleden met speed 7t
Die streetmagic ja, was wel leuk ding opzich.

Thnx iig voor je reactie

team 2000 echt niet! 04 of 06 wel

Overigens heb ik nog een mooie JS EVO-dpr te koop. die presteerde bij mij zo rond de hr2 en de team06. Misschien dat ie bij jou zelfs boven een team uitpakt. (200oi :P, zoek maar in V-A)

Last edited:
Nee man, dat was me vorige beta project met speed 04, dit is me project van maandje geleden met speed 7t
Die streetmagic ja, was wel leuk ding opzich.

Thnx iig voor je reactie

Bedoel je de street die tiedink toen had gekocht en heel duiven door gegaan was?:P

Ben benieuwd wat je uit t evotje haalt.

team 2000 echt niet! 04 of 06 wel

Overigens heb ik nog een mooie JS EVO-dpr te koop. die presteerde bij mij zo rond de hr2 en de team06. Misschien dat ie bij jou zelfs boven een team uitpakt. (200oi :P, zoek maar in V-A)

Oke, heb je wat fotos ervan voor me dan?
En anders ga ik ook echt voor de team 06 pijp, en laat dan even me flens aanpassen ergens

Back