Tweede race, Brakel 17 april 2006

Volgens mij wel hoor...kan me herinneren dat Twan er vorig jaar een aantal keertjes heeft getrained. Nu moet je natuurlijk niet alles geloven wat onze aankomende stage6 kampioen verteld :+

Berghem kon vroeger wel, toen weer niet, vorig jaar op het eind van het seizoen weer een tijdje wel, en na een maand weer niet. Gewoon naar Piet Cirkwiet bellen, en vragen :P

Of je gaat gewoon middagje uittrekken en Sloterdijk of Pottendijk onveilig maken :) Heb je ook meer kans dat je Melf tegenkomt.

Amsterdam is iig wel gevarieerd kwa bochten. En deze zijn allebei 7 dagen per week geopend (als je vooraf ff belt). Trainen is wel duur daar trouwens, mjah je moet wat he :)

Pfff drie weken de tijd, voor je scooter en nog lekker druk zijn!!

ik ben bijna klaar!!!})

-:-

off topic:

Pottendijk / adam zijn 364 dagen in het jaar open!!!! mits er geen wedstrijden zijn kan je daar gewoon terecht!! zou wel ff bellen van te voren.

pottendijk kan zo goed als altijd gereden worden , alleen op zondag willen ze nog wel eens zeggen dat het niet kan ,soms zin er wedstrijden en soms is het gewoon te druk met karts..

maar vaak kun je daar wel terecht ,vooral midden in de week wel..

kost 25 euro voor een hele dag

Blastie said:
morgen ff banken met wat nieuwe dingen! voor mijn gevoel zit het wel goed... maar ja de waarheid is soms hard :+

nah pijp is niet echt wat het moet zijn! toch nog wat dingen uitgeprobeert met andere pijpies!
Net ff naar Asperen gereden pijp terug gebracht naar piet pijp, gaat nieuwe maken en als ie doet wat ik hem uitgelegt heb dan kan het leuk worden op brakel :+

Blastie said:
nah pijp is niet echt wat het moet zijn! toch nog wat dingen uitgeprobeert met andere pijpies!
Net ff naar Asperen gereden pijp terug gebracht naar piet pijp, gaat nieuwe maken en als ie doet wat ik hem uitgelegt heb dan kan het leuk worden op brakel :+

dat bedoel ik dus met piet....

ik heb ff circuit zevenbergen gebelt (berghem) om te vragen of je daar nog kan trainen...en kan niet meer heeft nooit gemogen eigenlijk maar ze deden et tog, als ze nu weer doen raken ze de vergunning kwijt dus vandaar dat er niet meer getraind kan worden :(

menace2society said:
ik heb ff circuit zevenbergen gebelt (berghem) om te vragen of je daar nog kan trainen...en kan niet meer heeft nooit gemogen eigenlijk maar ze deden et tog, als ze nu weer doen raken ze de vergunning kwijt dus vandaar dat er niet meer getraind kan worden :(

emmen en amsterdam hou je dan nog over...

Back