Tweede race, Brakel 17 april 2006

zo , nieuwe ontsteking , nieuwe carburateur , nu nog een ander uitlaatje en melf is zo goed als klaar :) en dan nog ff testen natuurlijk :)

melf #50 said:
zo , nieuwe ontsteking , nieuwe carburateur , nu nog een ander uitlaatje en melf is zo goed als klaar :) en dan nog ff testen natuurlijk :)

en dat gaat je allemaal lukken binnen 1 weekje??

ik moet nog de velgen spuiten , nieuwe banden erop , carburateur afstellen , mischien nog een nieuwe schijf erop zetten , stickers plakken en nog poetsen :p

en ik moet dus nog een uitlaat ophalen , en mischien nog wat aan de auto doen , verder nog nieuwe banden onder de aanhanger zetten.

mja , gewoon routine :P

ik maak me niet zo druk erover , komt wel goed

ff vraagje... voor de zip rijders... heeft er iemand een voorveertje liggen of miss een setje? zou die dan graag overnemen, bv rs 24 of bitubo...anders word het met orginele veer rijden @ brakel :X

dankuuu dankuuu

ik ben alvast in de stemming aan het komen voor volgend seizoen:

432313_81521.jpg

mwoaaap, check uitlaatgassen btw 8)

ik heb net al weer ff op het achterwiel gereden met de Neo's :)

heb m net in elkaar , alleen moet ik m nog ff wat beter afstellen , mja , zit een nieuwe zuiger in..

iemand nog een evo50 uitlaat liggen voor minarelli ?

melf #50 said:
pfeiffer?

Ken heel die gast niet, maar die naam kan best kloppen aangezien die gast behoorlijk levensmoe is :P

*edit* update van mij. gescheurde Tino pijp weer gemaakt, vandaag opgehaald in Goes...nieuw zuigertje en ander spul gehaald om het racertje weer vers te maken voor Brakel, maar eerst de oude zuiger morgen helemaal opbranden @ Amsterdam :)

Back