Slome said:
Brengt me op een idee :!
Heb toch nix te doen, misschien kom ik ook wel ff langs
Ik heb je niet gezien helaas Bart, had wel leuk geweest als je ook was gekomen
Ik heb vandaag lekker me rondjes gereden op Amsterdam, samen met Sander. na een kwartiertje al een glijertje, gelijk stuur krom :| Gelukkig weer recht kunnen buigen en weer wezen knallen, beetje met veerring en bandenspanning zitten spelen, en toen ging sander even zijn 1e meters maken op het circuit. Het zag er erg goed uit voor een 1e keer moet ik zeggen!
Toen Sander klaar was wilde ik eens even echt gaan knallen, en dat heb ik toen ook maar gedaan. Op een gegeven moment een bochtencombinatie in, links, recht...gas erop...maar hing nog naast de scooter en gaf iets te vroeg gas waardoor het voorwiel omhoog kwam, (beetje een high sider idee)waardoor de scooter onder me vandaan vloog, vol op het asfalt klapte en de grindbak invloog (lees, keienbak, het grind was dus een partij stenen met een doorsnee van een cm of 5
Sander kwam aanlopen, pakte de scooter op, en toen was het toch wel even balen, de nieuwe kappenset compleet naar de filisteinen
In de achterkap zat een gat van 15 bij 25 cm ofzo, compleet afgebroken (gloednieuwe achterkap, met originele lak
) 2e voetenplank van dit seizoen al
Onderspoiler, alu koelvin kapot omdat de demper erin werdt gedrukt tijdens het vallen, koelkappen stuk, knipperlicht kapot, en de voorkap gelukkig alleen lakschade.... Was dus weer lekker :W
Maar wel lekker kunnen knallen in ieder geval, en begin redelijk te wennen aan de SP2000 iig...op naar Brakel (waar het ding er niet meer zo heel netjes uit zal zien omdat de beschadigde reserve kappenset erop gaat...