This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tweede race, Brakel 17 april 2006

Slome said:
Brengt me op een idee :!
Heb toch nix te doen, misschien kom ik ook wel ff langs

Ik heb je niet gezien helaas Bart, had wel leuk geweest als je ook was gekomen Ik heb vandaag lekker me rondjes gereden op Amsterdam, samen met Sander. na een kwartiertje al een glijertje, gelijk stuur krom :| Gelukkig weer recht kunnen buigen en weer wezen knallen, beetje met veerring en bandenspanning zitten spelen, en toen ging sander even zijn 1e meters maken op het circuit. Het zag er erg goed uit voor een 1e keer moet ik zeggen!

Toen Sander klaar was wilde ik eens even echt gaan knallen, en dat heb ik toen ook maar gedaan. Op een gegeven moment een bochtencombinatie in, links, recht...gas erop...maar hing nog naast de scooter en gaf iets te vroeg gas waardoor het voorwiel omhoog kwam, (beetje een high sider idee)waardoor de scooter onder me vandaan vloog, vol op het asfalt klapte en de grindbak invloog (lees, keienbak, het grind was dus een partij stenen met een doorsnee van een cm of 5

Sander kwam aanlopen, pakte de scooter op, en toen was het toch wel even balen, de nieuwe kappenset compleet naar de filisteinen In de achterkap zat een gat van 15 bij 25 cm ofzo, compleet afgebroken (gloednieuwe achterkap, met originele lak ) 2e voetenplank van dit seizoen al Onderspoiler, alu koelvin kapot omdat de demper erin werdt gedrukt tijdens het vallen, koelkappen stuk, knipperlicht kapot, en de voorkap gelukkig alleen lakschade.... Was dus weer lekker :W

Maar wel lekker kunnen knallen in ieder geval, en begin redelijk te wennen aan de SP2000 iig...op naar Brakel (waar het ding er niet meer zo heel netjes uit zal zien omdat de beschadigde reserve kappenset erop gaat...

Met vallen en opstaan leert men zal ik maar zeggen :7

Moet ik op Brakel nog meer reserve onderdelen voor je meenemen?

Prima dagje....

Paulus said:
Robbert ligt op de grond, en sander pakt de zip op

Ik stond precies in de bocht, waar Pronk het nodig vond, zijn "brommer" in de grindbak te parkeren...

Tinne said:
"gaat het lieverd?"
Eerder: KLOOTZAK! de zip is nu gaar, en nu kan IK niet meer gummen

Ik weet niet wat normale rondetijden in A'dam zijn?

Ik pas Robberts oude Sjees-pak... Ik ga dus nog wel een keertje gummen +ralf+

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=17498&d=1144861901[/ir]

Last edited by a moderator:

ik zie in me argief staan dan paul 2 jaar geleden 1.05,4 ofzo als snelste tijd had staan!

vorigjaar tijdtraining weet ik niet. volgensmij was die sneller wedstrijd afgelopen jaar niet. door de regen

rob#10 said:
ik zie in me argief staan dan paul 2 jaar geleden 1.05,4 ofzo als snelste tijd had staan!

vorigjaar tijdtraining weet ik niet. volgensmij was die sneller wedstrijd afgelopen jaar niet. door de regen

Dan heb ik toch echt niet slecht gereden, ik had het idee dat ik wel hard ging, en toen Sander zei dat ik 1.07 reedt dacht ik dat het kwam omdat de baan op sommige stukken nog niet helemaal droog was en dat ik geen wedstrijd druk had om hard te kunnen (Was helemaal alleen op het circuit) Maar als ik onder deze omstandigheden rond de 1.07 heb gereden heb ik het dus echt niet slecht gedaan...goeie zaak

Pronk said:
Maar als ik onder deze omstandigheden rond de 1.07 heb gereden heb ik het dus echt niet slecht gedaan...goeie zaak

En als ik daar dan 4 seconden boven zit... Ga ik zelfs bijna zelf een stnd-machine bouwen

Arnoud said:
Rodney Rusland 1:05.170

Snelste tijd van vorig jaar volgens mij
`

2 41 Rodney Rusland 01:13,8 01:05,8 15 18,772 18,772 65.703 Actief 80

dit was rodney in de wedstrijd. en volgensmij had hij geen pol tijd staan.

Pronk said:
Ik heb je niet gezien helaas Bart, had wel leuk geweest als je ook was gekomen
Shame on me Ik had die post van je vandaag pas gelezen, dacht dat je morgen pas ging x|

Moest vandaag tot 4 uur op school zijn, dus dat had hem toch niet meer geworden

Volgende keer beter, heb nog maar 1 week lessen en 1 week proefwerk week, daarna tijd zat

Niels said:
Netjes robbert , maar waarom ga je dan ook trainen met je goeie kappensetje :L

Tja...toen ik op circuit kwam dacht ik ook...' waarom heb ik me goeie kappen er eigenlijk op zitten ' :L

Pronk said:
Tja...toen ik op circuit kwam dacht ik ook...' waarom heb ik me goeie kappen er eigenlijk op zitten ' :L

in iedergeval goede instelling dat je niet bang bent om te tieven hoe mooi je scooter ook is.

dat je zeg maar een sec of 2 per ronde laat liggen omdat je bang ben om te tieven.... ken ze die dat doen/deden...