Tuning's For All [Eind Mei '08]

Nickytj > groentjes is iedereen in zijn eerste jaar
Ik sprint al 4 jaar mee en kheb er veel zien komen en gaan.

Ik mag me al gerust bejaard noemen binnen de sprint!
> alee ja, hopelijk tot sprints ;)

dit word mijn 3e jaar sprinten dus dan zou ik ook bijna bejaard zijn in het sprinten?? :L beetje lullig op je 17e :*
 
ik ben ook ingeschreven hopelijk :)

Zo stom geweest om gewoon de eerste post te lezen :p dus Pm en mail zal wel volstaan zeker :p

Ciao en tot dan :)
 
Contact gegevens :
Roxy@ultimatestyle.be

ik heb naar dit adres gemaild in plaats dat ene hotmail adres.
maakt dat nog uit? of word mijn inschrijving hier ook geregeld?

Denk nu eens zelf na... Als er staat dat je moet sturen naar het hotmail adres...
Nuja Roxy heeft mij paar mails geforward heb ik gezien..
Bekijk het allemaal vanavond even! :)
Vandaag starten met nieuw werk! :D
Personal Assistant van een Advocaat ^^
 
Mhehhe kijk op inschrijvingslijst! :p
@Don:
het kan me niet schelen hoe je het noemt! Ik werk in een advocatenkantoor, ik ben goed betaald en kan over een paar maandjes alleen gaan wonen :D Meer moet dat niet zijn ^^
 
Grapje hoor Lieke...:+

Maar zoal sik al eerder vroeg:

Komt er nu wel een 150 meter sprintbaan met een goed startsysteem (inclusief reactietijd) en een langere remweg?
 
Komt er nu wel een 150 meter sprintbaan met een goed startsysteem (inclusief reactietijd) en een langere remweg?

Ik kan gewoon geen sprintbaan geven van 150m :S wel 125! :p Nouja het is gewoon anders niet meer veilig...

En langere remweg..
Nu moet je weten, er zijn zo van die mensen die gaas geven tot het allerlaatste moment...
1 tip: DAT HOEFT NIET HE! Achter de sensors telt het niet meer :p

Van startsysteem kan ik je nog niet antwoorden...
 
En langere remweg..
Nu moet je weten, er zijn zo van die mensen die gaas geven tot het allerlaatste moment...
1 tip: DAT HOEFT NIET HE! Achter de sensors telt het niet meer :p

Als ik gas gaf tot de sensors kon ik het ook met moeite beremmen hoor... Met eenoversized schijfrem en DD blok...
En daar hadden meer mensen last van die dag als ik het zo hoorde...
 
[ AANDACHT AANDACHT ! ]

Verwacht geen reacties noch op mails noch op pm's of whatever van mij dit weekend! ^^

8/02 (vanavond dus :p ) zit ik op Hardcore Maniacs
09/02 Sandy Warez Bday Party!

Lekker hakkend weekendje doorbrenge!

Nou jah :D wij zijn weg! Eerst stad in! Doeeeiiiii ^^
 
Als ik gas gaf tot de sensors kon ik het ook met moeite beremmen hoor... Met eenoversized schijfrem en DD blok...
En daar hadden meer mensen last van die dag als ik het zo hoorde...

mss even je reminstallatie nazien :*

kan daar perfect remmen met men camino remmen en had nog meters over :)
 
Komen hier nog updates van de lijsten? :s
Heb me 10 dagen geleden ingeschreven en ik weet nu nog steeds niet of de mail goed aangekomen is.. Maarja Lieke zal het wel druk hebben zeker voor de moment? Is gewoon vervelend als je niet weet of je wel ingeschreven bent..
 
Back
Top