Six Flags auto tuning

Hmmmm , wat automax pics
Vergeten een pic te maken van dé nsx ,mja.

DSCF0051.JPG


DSCF0052.JPG


DSCF0053.JPG


DSCF0054.JPG


DSCF0055.JPG


DSCF0056.JPG


DSCF0057.JPG


DSCF0058.JPG


DSCF0059.JPG


DSCF0060.JPG


DSCF0061.JPG


I luv honda.
 
ben net trg,

99 % vieze afgetrapte hokken ! ik had me iets heel anders voorgesteld, maar ik zag alleen maar vieze golf 2tje en verneukte BMW E36's en heeeel soms een mooie japanner (waarvan de meeste veelste overdone en fake waren) VW, audi...

Maja wij ware DE man met VW R32 8P ;)
 
ik was er ook stond bij de uitgang te kijken hoe heel veel auto's weggingen vond er weinig "echt" mooie auto's tussen zitten.
 
die 5 turbo 2 was duidelijk weer de vetste zo te zien, mits het een echte is, want ik zie net dat ie z'n motorkap voor open heeft:S maar daar is het als het goed is leeg:)
 
we waren al weer snel weg.... Het was niet echt spectaculair, maar misschien kwam het ook wel omdat we niet gezien hadden dat het terrein groter was dan alleen de kermis :S
We stonden bij het motorstuntteam. Ik zag ook nog een gast met een Malossi shirt, iemand van het forum???
 
Als we het over een meeting voor 10000 scooters hebben ja :p

Ik kwam alleen voor wat civicjes te zien en wat inspiratie :p Ohja de patat was ranzig
 
Ik was zondag de hele dag...

wat veel mensen zeggen, veel auto's echt OUD of echt overdone...

maar over et algemeen vet!

hier mijn

pics!
 
14.JPG


Dit is wel vet :) Voor de rest ziet het er best ok uit, veel schijtbakken, en af en toe zie je er wel wat leuks tussen, zoals die oranje crx, maja veeeeel te veel foute bakken :)
 
Back
Top