Tuning's For All [Eind Mei '08]

ik ben ook zeker aanwezig :) DIt keer met kappen en dergelijke ! Heb enkel Heule mogen meemaken en vond dat al reuze :)

Hopelijk dit jaar met een snellere setup 8-) ciao ! en nog veel succes met't organisere :)

MVG FeleMele :7
 
Ik ben er denk ik ook wel. Zeker nu ik zie dat er maar 7 SBO sprints worden georganiseerd. Hopelijk snel foto's van de baan?
 
ik ben zeker ook weer aanwezig 1 juni! ben vorig jaar niet in heule geweest maar wel in harelbeke. was een super meeting
 
Update

Tegen eind deze week meot alles eindelijk in orde zijn qua papieren...

ik zeg het NU op voorhand. Er zullen héél wat regels erbij komen op deze meeting. Organisatie gericht...
* WIJ parkeren jullie, er wordt niet zomaar in het wild geparkeerd, wie daar NIET mee akkoord is, blijft maar lekker thuis!
* Beperkt aantal plaatsen! [ zijt maar gerust, jullie zullen nog weten hoeveel voor welke klasse mooi op tijd! ]
* Er is géén warmrijstrook!! Te slechte ervaringen mee gehad en zolang jullie niet kunnen gedragen door te stoppen met in het wilde rond te rijden, zal het er voor Harelbeke ook niet komen [ookal heb ik daar wél plaats voor] Er is genoeg tijd om te sprinten om je scooter warm te laten lopen!
* Zoals altijd: voormiddag: vrij sprints ... namiddag: competitie
* Reglement van klassen veranderen ook niet
* De eerste die ik zie rijden op de parking/tussen de auto's of whatever, smijt ik persoonlijk buiten! en moet niet meer terugkomen voor Heule noch Harelbeke. [ wie niet luisteren wil, moet voelen]

Spijtig genoeg dat ik deze regels moet laten intreden maar een Harelbeke zoals vorig jaar.. NOOIT MEER! :) Heb er maar al te goed mijn lesje uit geleerd...
Sorry aan de mensen die zich wel aan de regels houden, die moet ik dan straffen, maar kan ook niet anderS..
 
en hoe zit het dan als je met "show wagen" komt en sprinter? hoe gaat het parkeren dan in zen werk? sprinter komt op aanhangwagen met aparte wagen en zou alles graag samen zien (dus sprinter bij men wagen)
 
Wij maken geen onderscheid meer... Ofwel laad je je sprinter buiten uit, en kom je ermee naar binnen achter dat je auto is geparkeerd, kan je hem mooi ernaast zetten.
Ofwel heeft die "speciale auto' ook een plaats op parking van het brommergedeelte, betaald hij zoals iedereen.
Of Pm voor regeling ;)

Wie wilt dat de ouders komen laden en lossen (en dus zonder te betalen even binnen en buiten kunnen) moeten er maar staan op 09u stipt als het terrein open gaat!
 
Last edited:
Komt er dit jaar een goed startsysteem? Zo ja wil ik wel komen. :P

Dus MET reactie tijd. ;)

En hoe lang word de sprintbaan? weer 125 meter?......
 
Last edited:
Back
Top