Tuning's For All [Eind Mei '08]

We kunnen zo de andere ook de kans eens geven he ;)

Neenee, veel succes aan alle blokbeesten he!

De jongens die gaan sprinten : The fastest will win ;) (nu de snelle jongens er niet zijn he ;))

grtz!

precies met 20 pk in de top 10 komen gaat nu wel lukken:P

op 150 meter reed ik al 7.8 dus moet beter worden nu:P

op 125 meter is misschien std vertanding wel snller:)

zie jullie daaro!!!! suc7 allemaal met beunen nog

en tja NLers kunne best bij elkaar staan komt hoog uit 100 man misschien?

mzzls

@lieke is er ook een keuring?
 
Ja er is natuurlijk keuring !! Iedereen moet gekeurd zijn en ik ben persoonlijk zelf bij de sprintbaan ook voor het bekijken qua kledij & helm!

Houd u dus aan de regels, zorg dat je een doodsmankop hebt EN GEEN AAN-UIT knop aan het stuur...

tot zondag allemaal
 
hallo,

de weersvoorspellingen zien er goed uit zei de weerman, het zou de beste dag van het weekend worden.
heb er alvast zin in
grtzz
 
Aan degene die examens hebben... nou ik zit er ook mee maar ik kom tg zelf zonder scooter even een kijkje nemen. Zie jullie morgen dan maar boy's!

+75km rijden & ongeveer een uurtje onder de weg wordt weer lache :)

wegxu3.jpg
 
Last edited:
Hier nog niets klaar, ding staat alweer een maand stil. Zullen wel zien hoe het loopt morgen :W Nu even alles klaarzetten, even opstap en om 5uur opstaan:X
 
Hier nog niets klaar, ding staat alweer een maand stil. Zullen wel zien hoe het loopt morgen :W Nu even alles klaarzetten, even opstap en om 5uur opstaan:X

Heb jij geluk! :o ik moet al om 4u30 op het terrein zijn en ga straks nog naar een nachtmeeting :p :p :p
 
Hier nog niets klaar, ding staat alweer een maand stil. Zullen wel zien hoe het loopt morgen :W Nu even alles klaarzetten, even opstap en om 5uur opstaan:X

Haha Ruben,
Het scooter gebeuren is er aan het uitgaan blijkbaar :).

Gassen met die handel, zo hoor ik het ook graag.

Grtz en suc6.
 
Morgen niet aanwezig:'(

reed normaal met het start nr 64 maar door probleem aan de radiator kan ik niet komen miss kan er mij iemand helpen

Ik zit met elec waterpomp of de orgineele je mag kiezen:X
lijdingen zijn goed aangesloten alles gaat perfect tot wanneer ik scoot start.

dan spuit het water langs het rezervoir deksel er uit. heb alles al vervangen weet iamand wat mijn probleem is:|

Grtz Dgv:(
 
ja handig dat het al een uurtje aan het regenen is vanmorgen :(:( vanochtend gaven ze dit uit in het weerbericht : -+ 18 graden en regenbuien..

Hopelijk klaart het weer wat op voor de namiddag! Straks vertrekken naar meeting
 
Back
Top