Tuning's For All [Eind Mei '08]

Net terug thuis om verder te kunnen studeren.. :(
Scooter is wel ter plaatse gebleven met een andere chauffeur.. :)
Voorlopig een heel mooie tijd gereden in de LC klasse van 6.92..

Verder lag deze morgen de sprintbaan er echt slecht bij door de regen..
Ik bleef gewoon ter plaatse burnen als ik volle gas wou vertrekken.. Maar tegen de middag was alles mooi opgedroogd en was het ideaal om te sprinten.. Nu nog afwachten of er een bekertje bijzit of misschien wel 2.. :D :)
 
Ik ben ongeveer een uurtje thuis en heb al enkele foto's geupload. Heb ze in groot formaat ook maar pm me daar maar voor. Ook niet alle foto's komen online want dat zijn er echt te veel!

Bij groter formaat of vragen naar meer foto's van een bepaalde scooter:
- Pm + nr. foto/scooter

1.
dscf6227qx0.jpg

2.
dscf6229wv8.jpg

3.
dscf6230dz1.jpg

4.
dscf6231vt2.jpg

5.
dscf6246qr5.jpg

6.
dscf6248xw4.jpg

7.
dscf6250co1.jpg

8.
dscf6252wb8.jpg

9.
dscf6251gi7.jpg

10.
dscf6254ww5.jpg

11.
dscf6255yl0.jpg

12.
dscf6256pg4.jpg

13.
dscf6258rq5.jpg

14.
dscf6260zq5.jpg

15.
dscf6261nu7.jpg

16.
dscf6262is8.jpg

17.
dscf6263pd5.jpg

18.
dscf6264vp7.jpg

19.
dscf6266rn8.jpg

20.
dscf6269sd3.jpg

21.
dscf6272ml7.jpg

22.
dscf6273sr4.jpg

23.
dscf6276fb1.jpg

24.
dscf6277ue4.jpg

25.
dscf6282zr3.jpg

26.
dscf6283ft7.jpg

27.
dscf6284mi5.jpg

28.
dscf6285xd9.jpg

29.
dscf6286sp2.jpg

30.
dscf6287mc3.jpg

31.
dscf6289wd1.jpg

32.
dscf6290qr6.jpg

33.
dscf6292vm7.jpg

34.
dscf6293wi6.jpg

35.
dscf6296um3.jpg
 
36.
dscf6297fb5.jpg

37.
dscf6301vl9.jpg

38.
dscf6298eg7.jpg

39.
dscf6303rb0.jpg

40.
dscf6305xw3.jpg

41.
dscf6304ld1.jpg

42.
dscf6306sr2.jpg

43.
dscf6307kg0.jpg

44.
dscf6309zb3.jpg

45.
dscf6311ou8.jpg

46.
dscf6313jr4.jpg

47.
dscf6315og8.jpg

48.
dscf6316jh2.jpg

49.
dscf6320wc1.jpg

50.
dscf6321fo1.jpg

51.
dscf6322gf0.jpg

52.
dscf6323ec0.jpg

53.
dscf6324sf1.jpg

54.
dscf6326hh8.jpg

55.
dscf6327jg7.jpg

56.
dscf6328ax3.jpg

57.
dscf6331ux8.jpg

58.
dscf6332zy6.jpg

59.
dscf6333al1.jpg

60.
dscf6340qa9.jpg

61.
dscf6341am0.jpg

62.
dscf6342cg7.jpg

63.
dscf6343us2.jpg

64.
dscf6345ir2.jpg

65.
dscf6348vm8.jpg

66.
dscf6349fa9.jpg

67.
dscf6350ip1.jpg

68.
dscf6351qt2.jpg



Heb ook nog enkele filmpjes deze up ik komende week / weekend want zit met examens maar goed!

Ook is er eentje de bosjes in gegaan! Matte booster-sonic ding van iemand hier op forum (naam komt effe niet op). Voor de rest was het wel een aardige meeting.

Foto's van auto's heb ik ook maar die ga ik niet allemaal beginnen uploaden. Vanavond post ik er mijn mooiste wel even uit!

AdiozzzzzZzzzzz :#

Renzoke
 
enige info van de tijden?
Ruben z'n ding, scootshop sonics, beunhaas, robby, rupert, enz enz?

Nops weet nog geen tijden maar ze waren niet echt bijzonder. Tussen 7 à 8 sec heb ik er veel gezien toen ik bij de tijdsmeting zelf stond en dat is niet echt super snel voor 125m maar gewonen tijden dus!
Dit kan natuurlijk na mijn vertrek nog veranderd zijn of tijdens ik rond aan het wandelen was uiteraard :+

Ruben zijn ding ging wel haarstike goed ivg met de rest. De ene scootshop sonic had wat problemen met cilinder vermoed ik andere ging ook best aardig! Robby (booster ding denk ik ?) is de bosjes in gegaan en daarna niet meer gereden. BHT pocket heb ik zelfs niet zien rijden.

Groeten!
 
Ruben heeft de scooter special gewonnen met een tijd van 6.19 op 125m.
Tevens ging die aan de haal met de beker voor het hoogste vermogen tot 70cc, 23.1pk op testbank.

Robby heeft een bosjesbezoek gebracht, mits kleine haveningen zou alles inorden zijn. Zowel met hem als met de scooter.

Spijtig dat er telkens mensen moeten rijden met slechts een lange mouw t-shirt. Verplichte motorkledij (motorjas of harnas) zou er moeten komen!
De scooters gaan altijd maar sneller en sneller, dus moet de veiligheid ook maar omhoog!

grtz!

Proficiat aan Ruben althans!
> Robby veel sterkte met de opbouw terug en lichamelijk schade!
 
@ Renzoke: geen zin om uw foto's in een winrar bestand te stoppen en dan dat bestandje te uploaden op rapidshare, megaupload,...?

Is ni echt veel werk en kunnen we meegenieten van alle foto's.

Vond het echt jammer dat ik niet aanwezig kon zijn!
 
Ik heb met het BHT gevaarte gereden en maar een tijd van 6.11 neergezet.

Deels omdat de remafstand te kort was en omdat het ding niet optimaal liep.

Maar 1 keer met nos gereden maar dat had bijna geen effect door een te kleine sproeier.

greets
 
net terug van harelbeke lekker een dagje kunnen knallen.....;)

scooter liep aardig goed beste tijd van mij was een 6.71

een min punt vond ik wel er waren 33 bekers voor de auto's 3 bekers voor de customshow
maar bij elke catogorie van de scooters kreeg telkens de 1 ste maar een beker als je nadenkt is dat niet logisch zou zeggen de top 3 ofzo maarja

tot de volgende
 
Ben het met Kina eens, dan rij je als eens in de top 3 en dan heb je nog geen prijs.. Voor de rest wel een geslaagde meeting, alleen toekomst gericht misschien een andere strook zoeken waarvan de remweg langer is?! De scooters gaan steeds sneller..
 
mijn hok liep idd kut,gisteren nog op de bank proberen af te stellen
magere 23.4pk met een erg brakke grafiek.
vandaag eerste run 6.51sec zonder nos.
niet al te best als je nagaat dat ik een jaar en 1500€ geleden 5.53sec reed op dezelfde baan/afstand..:D
nog wat lopen klooien,6.11 snelste tijd zonder nos,snelste met nos was 6.20:+ .
heel wat werk aan de winkel dus.mss toch maar es terug de trouwe 28 erop gooien.

scooter van robby heeft wel wa schade,vorkje vuilbak,voetsteunen en ophangpunten van frame geplooid,kappen kapot.
gelukkig eeft em zelf niets x|
eerst zien wa da de schade is en dan beslissen of em door doe of ni e

ruben zen snelste tijd was 6.17 ofzo d8 ik en 23.1pk
 
Ben het met Kina eens, dan rij je als eens in de top 3 en dan heb je nog geen prijs.. Voor de rest wel een geslaagde meeting, alleen toekomst gericht misschien een andere strook zoeken waarvan de remweg langer is?! De scooters gaan steeds sneller..

In Heule was het ook al zo dat de 2de en 3de plaats een plastic plaatje kreeg.
Toen was er al commotie rond, ik had wel verwacht dat het nu gewoon bekers zouden zijn.

ERG spijtig voor diegene die op plaats 2 en 3 belanden!

Hopelijk voor de rijders komt daar volgend jaar verandering in.
 
ja!!
ik was er.
en ik heb 2 bekers mee genomen naar nederland:D:D
haha.
jammer dat er geen concurentie was maja....
wel leuke dag, minder weer maar tog leuk.
 
Persoonlijk vond ik het een geslaagd dagje, zeker doordat ik in de latere namiddag een taktiek had gevonden om het gevaarte beter op de grond te houden.

Lekker kunnen sprinten naar hartenlust, maar in de AC klasse was er niet echt concurrentie voor me. Heb ook een heleboel sprints gewonnen van LC/Special scoots :winner:

Minder vond ik dan terug de testbank uitdraai die tegenviel, had met name "maar" 13.3 pk waar ik er vorig jaar in de 16 had lol :p

Ivm die beker vond ik ook dat de tweede en derde rijder een herrinnering verdienden, zoals op Heule vorig jaar bijvoorbeeld, maar dit valt te beslissen onder de organisatie natuurlijk :)

Het was zeker een geslaagde dag waar de weergoden er al bij al nog goedgezind bij waren!

Greetz
 
Ik zal dan ook maar reageren zeker :)

Eerst en vooral bedankt voor degene die afgekomen zijn! :-)

1. Over de bekers:
Het is de gewoonte om bij een automeeting een top 30 + top 3 BOS te doen.. voor de mensen die in de automeeting-wereld zitten, die weten dat maar genoeg! :) Ik kan jullie gerust ook per klasse 3 bekers geven, maar dan zijn het ook weer allemaal dezelfde... :) We zien wel voor volgend jaar!

2. Over jullie gedrag
Positief - en ik dank jullie daarvoor heel hard - ik heb hooguit op de dag 2x moeten vragen om niét op het terrein te rijden, op een bepaald moment gingen jullie zélf afstappen en killswitch ervan om naar het terrein te gaat. Toppie!!! :) Dat is een heel verschil in vergelijking met heule & harelbeke

Ik moet zeggen, er zitten nog altijd een paar serieus ambetante mannekes tussen, die ofwel de show moeten stelen, ofwel waarschijnlijk blind is aangezien hij de regels niet kan lezen (handschoenen, lange mouwen/lange broeken...) het is verdomd voor jullie eigen veiligheid!!!! Ik begrijp het niet hoe jullie dat niet in jullie kopke kan zetten da ik dat niet zeg voor jullie te ambeteren ofzo hé!
Volgend jaar pak ik dat heel anders aan, mag je zeker van zijn, het hele systeem zit al in mijn hoofd :)

Ik hoop ergens dat jullie van de automeeting ook genoten hebben :) En volgend jaar is de datum al in zicht ;) ;)

Het zal hoogstwaarschijnlijk ook mogelijk zijn om een paar "fun"-bekers meer te verkrijgen ook... Met dank aan Beunhaas voor het id ^^ :D

Zelf had ik nooit gedacht dat ik ooit eens 2 boosters in de custom show ging plaatsen Oo dik verdiend!

Tijden komen nog online :) Päar schone tijden tussen hoor :)
 
vond het een geslaagd dagje complimente voor lieke:) al dat gezeur aan je kop de heledag:)

laatste tijd die ik had mee gekregen was 7.07 met me evo2

dus das best snel toch(A)

volgendjaar ben ik zeker weer aanwezig... maar dan zou ik toch willen vragen voor een beterwegdek(rechterbaan was een beetje hobbelachtig) en een langereremweg maar dat was wel duidelijk voor sommige:P

oja heeft er iemand nog filpmjes???van mij?(stond namelijk een rondje te beurnen en er stonde er een paar te filme:D) voor dat rondje heb ik nog een waarschuwing gehad ik moest 1 rit wachten aan het einde maarja beter een rondje beurnen dan met een tiet-shirt aan rijden (veiligheid voor alles toch?):P


mzzls
 
Last edited:
Back
Top