TT-Assen

Vrijdag eerst ff langs de tandarts en dan meteen richting Assen om daar nog wat VIP mee te pakken. Dan savonds wat eten en flink bieren. Zaterdag voor t eerst op een fatsoenlijke plaats kijken. Eens zien of t wat is.
 
574174_11216.jpg


nieuwe style yamaha:D
 
2 nachten op een tt camping Vledder erop zitten. Nog 2 te gaan. Ben al goed naar de klote want slapen word niks daar :P Al die knallende motoren daar en carbid en vuurwerk.

Vanavond de stad in en morgenvroeg naar de baan :D
 
deze kleurenstelling is te 'ere' van de nieuwe fiat 500 en de italiaalse vlag voorop is wel goed tof :)

gister in assen geweest en nog gewoon me kop verbrand in de zon :p
heb het ongeluk van elias ook nog zien gebeuren maar damn wat een knakker liepen er rond zeg :S

normaal stoor ik me er echt niet aan want, ik ga al heel wat jaren naar de TT toe en die bezopen lui horen er gewoon bij (is gewoon tof :p)

maar gister was het wel ernstig gewoon een groep van 8 man van middenin de 40 ofzo echt die dachten dat ze ff interessant waren.

ik kreeg ook nog een keer een opmerking naar me kop geslingerd toen ik langs ze heen liep van de tribune om ff naar de wc te gaan.

maar ik liep in me pak en die lui keken echt vet vaag van wat moet zo'n ventje in een motorpak? ze dachten waarschijnlijk dat alleen ECHTE mannen motorrijden :p

maar 1 zo'n mafkees riep dus ff van: Heej snotjoch denk je ook ff populair te zijn met je motorpakkie? wel kut he dat je straks op je puchieeeee weer naar huis moet.. en toen begon die arrogant te lachen..

maar heel wat lui keken wel toen die dat zei en toen haalde ik me sleutels tevoorschijn van de Honda met 600RR sleutelhanger (A) :p en die liet ik aan een maat van hem zien want ik stond echt vlak voor hem en inneens begon die JAAA VROEGAHHH toen reed ik ook een dikke supersport maar nu he me rug polsen het gaat gewoon niet meer..

ik ben gewoon doorgelopen toen maar was behoorlijk pissed.. gewoon om hoe ze de heletijd de sfeer zaten te verkutten en ff de populaire jongen denken te zijn. later toen ik de trap weer opliep van de tribune kwamen nog een paar lui de trap aflopen en die bleken van MF te zijn en maakte ik nog ff een praatje mee en vonden het een strakke aktie :p het bleek ook dat 2 lui later nog een 'waarschuwing' van een paar andere lui op de tribune hebben gehad daarna waren ze wel kalm..


maar ff afwachten hoe het weer morgen wordt. en hoe het zit met de geluidscontrole want als ik wordt gecontroleerd heb ik echt een gigantisch probleem.

mja nu eerst werken tot 11 uur en dan nog ff een feestje en half 5 eruit morgenvroeg met de motorrtt... leuk joh :p
 
Vanavond weer los 8)

En morgen na de Baan, vip kaartje is binnen en vip parking ook. Als goed is (wat ik me nog kan herinneren van Superbikes) is dat je op het grasveld komt te staan waar je ook staat als er andere evenementen zijn zoals Automaxx ofzo.
 
Trouwens, ze staan vet te controleren.
Gisteren en vanochtend al moeten blazen 8P Om 9 en 10 in in de ochtend. Rijbewijs etc, en ze doorzoeken je auto.

Mensen die via de snelweg komen, pas op bij Meppel richting Hoogeveen, daar staan ze nu te flitsen en verder ook gas los, want vanuit Hoogeveen richting Assen ook.

En denk (als het kan) dat je beter Assen Noord er af kan ipv Assen Zuid. Reedt er net langs, en daar kun je nog redelijk door rijden richting de Baan. Of je gaat via witten (links af bij de Mercedes Dealer)
 
Ben net terug uit Assen, was echt super vet. Zat, zoals al verteld als VIP op die tribune bij de GT (tegenover de normale tribune). Precies waar Rossi, Stoner inhaalde :D. Op de heenweg een beetje binnendoor gereden, en weinig las vd files gehad. Terug schoot het een stukje voor Zwolle niet echt op.

[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/tt_assen/images/IMG_0712.jpg[/ir]


rest van de foto's staan hier:
http://www.rw-racing.nl/pics/tt_assen/

paar vd filmpjes die ik gemaakt heb;
125cc, 1e ronde

Rossi's eerste poging voor de GT om Stoner voorbij te komen

En de 2e, geslaagde poging!
 
Ik was daar ook, als VIP.
Echt genoten! Vooral bij de 500cc! Die inhaal aktie bij de GT was ook echt mooi. Niet in de file hoeven staan dankzij Parkeerkaart, en de terug weg ook nergens hoeven wachten. Echt top! Volgend jaar weer! Maar dan op de motor!

http://www.rw-racing.nl/pics/tt_assen/pages/IMG_0876.html

Auto waarmee Litouwers gebracht werd :W

de GP is geen 500cc meer ;)

maar het was een mooie wedstrijd en een klasgenoot heeft Hayden, Melandri , Pedrosa en Litjens nog gesproken hij was daar als VIP van Molenaar
 
Ik was daar ook, als VIP.
Echt genoten! Vooral bij de 500cc! Die inhaal aktie bij de GT was ook echt mooi. Niet in de file hoeven staan dankzij Parkeerkaart, en de terug weg ook nergens hoeven wachten. Echt top! Volgend jaar weer! Maar dan op de motor!

http://www.rw-racing.nl/pics/tt_assen/pages/IMG_0876.html

Auto waarmee Litouwers gebracht werd :W

Allemaal maffia daar in Litouwen :+

Of bedoel je Lee Touwers :P, a.k.a. Leen nogwat.
 
Die ja, had snel opgezocht op google maar niet goed gekeken 8P.

Dit jaar geen viproom, stond er bovenop. We waren te laat met kaarten aanvragen, volgend jaar nieuwe kansen :)
 
Back
Top