Duitse autodag TTbaan Assen

ach boyd die rotonde ging goed ?? toch. en die lichten staan juist goed miss kwam het om dat ze wielen net op die rotonde zaten :p in het donker ook staan gewoon goed
 
Daniël. said:
Nee precies, en dat bedoelde ik dus ook.

IK vind het gewoon niet mooi, en helemaal niet op een opel astra. Daar horen zulke bumpers gewoon niet op, klaar!.

Maar als dat jullie/zijn smaak is, prima.


WAAR WEL OP DAN :mad::mad::mad:@@ Q1231
 
Ik twijfel nog of ik kom met m'n 318is.

Een vriend van me gaat sowieso met een rode Audi 90 met witte velgen. Samen met een Audi S2 met 530pk, doet volgens mij ook mee aan de sprints.
 
Last edited:
:#

w9cruu.jpg


w9cs1v.jpg


w9cs5u.jpg


w9cscj.jpg


w9csjk.jpg


w9csoz.jpg


w9csr7.jpg


w9csx2.jpg


w9ct2d.jpg


w9ct54.jpg


w9ctae.jpg


w9ctgx.jpg


w9cutd.jpg


w9cuw5.jpg


w9cv2h.jpg


w9cv9e.jpg
 
Stond dus nog wel redelijk wat moois zo te zien.
De rest was allemaal ruk, wat ik heb zien rijden :X

Van`t zomer ga ik wel weer op de baan kijken, eerder niet..
 
Alleen die M3 en Porsche rijden daarna vrolijk weer na huis, en die andere niet 8P

(Die moeten weer mee @ aanhanger en staan weer een poos stil omdat er aan gesleuteld moet worden)
 
Iemand ook die Golf 4 V5 op parkeerterein gezien ? met std. velgen, maar wel strakke body er om heen ?
 
Daniël. said:
Alleen die M3 en Porsche rijden daarna vrolijk weer na huis, en die andere niet 8P

(Die moeten weer mee @ aanhanger en staan weer een poos stil omdat er aan gesleuteld moet worden)

diezelfde corsatjes kwam ik nog tegen onderweg :D 8P
 
Smaranello said:
Ik twijfel nog of ik kom met m'n 318is.

Een vriend van me gaat sowieso met een rode Audi 90 met witte velgen. Samen met een Audi S2 met 530pk, doet volgens mij ook mee aan de sprints.

ik zag een ouwere rode audi gezinsbak met witte wielen richting het noorden rijden, kan dat?
 
JeffreyZwolle said:
diezelfde corsatjes kwam ik nog tegen onderweg :D 8P
Maar die liggen die zelfde avond er weer onder om er aan te sleutelen.

En dan hebben we nog niet eens over de luxe en comfort (?).
 
Back
Top