TT-Assen

Mocht ik vrij kunnen krijgen van m'n werk ga ik ook. Achterop de motort, waarschijnlijk gewoon op een sta plaats ergens. Herriestoppers mee voor die motogp hokken8)
 
ik blijf dit jaar lekker thuis, ik ben toch van mening dat je het op tv beter kan zien volgend, en ja de sfeer die proef ik volgend jaar wel weer
 
Vorig jaar halverwege de 250 pas mn plek gevonden :+

Normaal zaten we altijd op de strubben, maar dat hele circuit was verbouwd. Wij kaarten voor andere tribune gekocht, maar die brug over het circuit was ook weg. Gvd gewoon 2 km rond dat circuit gelopen met dat warme weer.
 
news267.jpg


topic vervuiling :D,
 
njah na een aantal keer geweest heb ik het nu wel gezien, ik heb wat vetters gezien. Waar ik heen ben geweest Isle of man*D dat is de bruutste motorrace die ik ooit gezien heb beter dan superbike/moto gp. Die gasten gaan nog verder als een valentino rossi. Het was zwaar vet gewoon 2 weken non stop motoren/motor races. En het was het 100 jarig bestaan dus het was nog leuker door meer evenmenten die ingeplant waren.
als ik mijn rijbewijs voor motor heb, ga ik daar ckr weten nog een keer heen
 
Kijk eens wat mijn vader meenam vanaf het werk afgelopen maandag;
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/tt_assen_vip.jpg[/ir]
:D (sticker moet je op de voorruit vd oto plakken, vandaar dat ie in spiegelbeeld is).

edit:
Ben trouwens benieuwd of het ook echt gaat helpen, je zou wat minder last van de files moeten hebben etc.
 
Last edited:
Oja, altijd dik feest in Assen he ? :) wel lache lijkt me dat om eens mee te maken. Of is het niet zo super boeiend ?
 
Dit jaar wordt het tof, want er zijn leuke artiesten. Er is muziek voor iedereen!

Het liep de afgelopen jaren wat minder qua drukte s avonds, maar de organisatie verwacht het dubbele aantal bezoekers dit jaar.
 
Back
Top