TT-Assen

Sr street Luc

Vieze poater!
Hey,

Wie gaat er allemaal naar de TT-Assen? Ik ga zelf ook en zit op de Stekkenwaltribune. Ga waaschijnlijk het hele weekend en slaap op een of andere TT camping:)
 
Advertisement - register to remove this

Ik op de Winterdijktribune, 1 keer eerder echt naar de race geweest, staanplaatsen en dat was goed kut (kwam oa. door kater). Hoop dat ik dit jaar niet zo heel brak ben en dat ik het volhoud.

Op vrijdag gaan we btw VIP ernaar toe, wat dat precies inhoudt weet ik niet, maar iig paddock toegang geloof ik.

Blijf er ook slapen dus zit daar ergens in huis en met de nacht van assen ook wat zuipen, al heb ik meer zin derin om rustig aan te doen en de volgende dag gewoon 100% te zijn @ race...
 
Ik heb 2 jaar geleden eens kaarten gewonnen voor de TT bij veronica magazine.. We zate toen naast de hoofdtribune, dat was eigeluk gewoon kut omdat ze daar met 300km/h langskwamen en dus alleen een flits zag..
 
60 euro ben je tegenwoordig wel kwijt (Als je wil zitten)

Treinkaartje kost ondanks korting ook een vermogen vanaf Rotterdam. Nja dan een bak shoarma/hamburger daar en wat pilsners en je bent zo 200 euro verder hoor :D
 
2 jaar terug voor het laatst sindsdien niet meer. ene grote commerciele troep geworden eerlijkgezegd. bijkomend dat je toen niet meer om de baan heen kon lopen.

me oom heeft VIP kaarten voor deze editie ;)
 
ik zit al dik 15 jaar in het meeuwenmeer. 1x op de bult gezeten, maar dat vond ik niks. ga er in de auto naar toe, want daar past m'n TT-stoel wat beter in.

Dit jaar op de donderdag maar s met de motor dacht ik.
 
ik ga naar de training en wedstrijd , het word dan de geert timmerbocht of de viphok maar daar zijn we het nog niet overeens.
Ik zit op een camping net een 1km van de baan verwijderd *D
 
Ik krijg waarschijnlijk kaartjes via werk. Mijn werk is sponsor van de baan. Ik heb erg zin in de TT-Nacht!! Leuke acts komen optreden! :W
 
Back
Top