TT Assen, wie gaat?

Ik ben net terug uit Assen, trainingen waren wel koel, het weer daarintegen niet, ff lekker bijbruinen om te concurreren met onze "gebronsde god" Daniël
smile.gif
...

Valentino's machine (500cc Honda) vind ik veel minder mooi van z'n 250-Aprilia... Max Biaggi's Honda vind ik wel phat....

Greetz.

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ik ben net terug uit Assen, trainingen waren wel koel, het weer daarintegen niet, ff lekker bijbruinen om te concurreren met onze "gebronsde god" Daniël
smile.gif
...

Valentino's machine (500cc Honda) vind ik veel minder mooi van z'n 250-Aprilia... Max Biaggi's Honda vind ik wel phat....

Greetz.

Biaggi's Honda? Heb je nou alweer te veel gezopen?

Ja man Bart. Die Proton van Yrjo van Mil is ook phat.

[This message has been edited by SR-Fanatic (edited 29 June 2001).]

Hmmzz, foutje
smile.gif
...

Die Proton is inderdaad best mooi (Yrjo Heb ik niet gezien
smile.gif
smile.gif
), Jurgen wel...

Owjah, trouwens: ene Raymond Schouten reed er ook tussen, reed hij vorig jaar geen scooterraces? Aerox ofzo?

Greetz.

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Hmmzz, foutje
smile.gif
...

Die Proton is inderdaad best mooi (Yrjo Heb ik niet gezien
smile.gif
smile.gif
), Jurgen wel...

Owjah, trouwens: ene Raymond Schouten reed er ook tussen, reed hij vorig jaar geen scooterraces? Aerox ofzo? Greetz.

Heeft Raymond Schouten een wild card?!?!? Die knakker reed vorig jaar al in die 125cc junior cup en gewoon 125cc ONK. Hij heeft idd ook nog een paar scooterraces gereden.

greetz

[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 30 June 2001).]

Ben net terug van de kwalitficatie, en het was erg vet en spannend, en ik zal over een weekje nog wel wat foto's posten.

Back