::TSA:: 2fast sprint zippa

Tuurlijk slipt ie daar binnen ? Wat denk je dat er allemaal op de grond licht, stof etc ? Een std scooter krijg je er nogwel aan het slippen.
Ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Tuurlijk slipt ie daar binnen ? Wat denk je dat er allemaal op de grond licht, stof etc ? Een std scooter krijg je er nogwel aan het slippen.
Ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Valt mee hoor... maar bandje was ook nog nieuw en glad hoor dus er licht nu wat rubber in de schuur en gaat al eens stuk beter :*

Weet je al of dat je genoeg koeling krijgt? Het is maar een stnd. radje zo te zien, en de lucht gaat bijna langs je rad heen, als je hem iets schuiner zet komt de wind precies lekker tegen je rad aan

Weet je al of dat je genoeg koeling krijgt? Het is maar een stnd. radje zo te zien, en de lucht gaat bijna langs je rad heen, als je hem iets schuiner zet komt de wind precies lekker tegen je rad aan

geen idee nog. maar radje komt nog anders denk. tussen de benen zeg maar...

Ja maar of die ook daadwerkelijk gaat presteren is nog ff afwachten denk ik ;)

Ja nog een weekie en dan weet ik meer...

juist john mijn pijpje klinkt wel aardig lekker zo te zien.

Klinkt hard en knetter... :p

Noppenbandje anders :+:P

naja...zoals ik al zij damn vers:W

Kan verser hoor...:*

Zo even het radje anders geplaatst. ik was toch wel bang dat hij te weinig rij wind zou krijgen. dus dan maar eens zo kijken...

Helaas moest ik toch de steppies er weer op zetten omdat ik anders echt niet fatsoenlijk kan zitten.

Fototje:

IMG_1866.jpg

Back