Trust Formule 1 race master stuur doet het nie wie helpt?

just

Well-Known Member
Ik heb dus van een vriend van mij een stuur geleend voor op de computer. Het is een trust formule 1 race master stuur met 4 knoppen op stuurtje en schakelpook. Hij werkt niet op mijn computer, terwijl het volgens mij gewoon een plug and play stuurwiel is. Ik ben redelijk noob met computers dus heeft iemand toevallig een idee hoe ik hem aan de praat krijg?
Thanx

Advertisement - register to remove this

euhm...misschien kun je ff kijken of ie wel draait op je OS, volgens mij is dit al een ouder model stuurtje (Pin me er niet op vast) beter post je hier ff je speciale info zoals Operating System, processor en heel die bende..

Groeten

Zou ff kijken of het nie aan da stuurtju ligt dingen gaan supersnel kapot van trust. Als je gewoobn de juiste driver hebt geinsteld zou hij het wgewoon moeten doen

Ik heb nog geen drivers gedownload voor dat stuurtje, omdat die vriend vn mij zei dat dat niet nodig was, ik weet niet waar ik die drivers voor dat stuur vandaan kan halen! Als ik hem installeer dan zegt ie wel dat ie nieuwe hardware heeft gedetecteerd, maar bij status staat niet verbonden! Vet vaag allemaal maarja
Bedankt voor reacties

Vriend van mij (EmankiN @ forum) heeft 4x zo'n stuurtje gehad. Alle 4 de keren gingen ze kapot en alle bij de 3e keer begon die gast van de winkel ons te beschuldigen dat wij hem steeds kapot maakte :# Mja na de 4e keer was het wel genoeg en zoch hij een ander stuur uit. kortom, trust ZUIGT :|

Back