Trillen

Soldier2000

Well-Known Member
Hallo,

Als ik aan het scoot rijden ben dan heb ik soms last van trillen dat ik gewoon trillingen voel onder mijn schoenen. Hoe kan ik dat veranderen?
 
Advertisement - register to remove this

Maak je misschien onmeunige overtoeren?

smile.gif


mzzls
 
Die mvan mij trilt ook vet, en jah, ik blaas wel redelijk toeren, maar geen overtoeren.
smile.gif
Maar misschien dat het ligt aan de silentblocks bij de ophanging van je blok, ik heb ze al besteld, maar ik moet ze er alleen nog opzetten. Maar w8 niet mijn reactie af, want ik ga nu voor een maand weg.
smile.gif
 
die van mij trilt sinds ik die hebo race krukas heb (volrond) ook een stuk meer maar dat is wel normaal hoor dat je scooter trilt....alleen voor meiden is het vaak lastig krijg je van die natte plekken op je zadel enzo he.....
biggrin.gif
biggrin.gif
 
als ie sinds die krukas zo trilt, dan zit die as er niet goed in !
Originally posted by hebo70:
die van mij trilt sinds ik die hebo race krukas heb (volrond) ook een stuk meer maar dat is wel normaal hoor dat je scooter trilt....alleen voor meiden is het vaak lastig krijg je van die natte plekken op je zadel enzo he.....
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by hebo70:
alleen voor meiden is het vaak lastig krijg je van die natte plekken op je zadel enzo he.....
biggrin.gif
biggrin.gif

biggrin.gif


Das toch niet zo erg? Dan hoef je iig geen rekening meer met haar te houden, zij heeft der hoogtepunt al gehad!!

SvR
 
Originally posted by Gijshouwen:
meer roterende massa ofzo?

nee toch? mijn hebo as is juist ligter als me originele maar het komt toch omdat ie volrond is ipv krukaswangen daardoor krijg je toch dat ie meer trilt.....

ik weet het niet zeker maar ik weet wel dat je scooter meer trilt me een volronde krukas dan met een originele waarom....zou het niet zeker weten
 
Back
Top