hallo,
ik heb een nieuwe krukas + lagers in mijn scoot gedaan (zonder slaan). Nu zit er ook een nieuwe cilinder op (300 km ingereden).
De scoot is 1 maal uitgevallen toen ik op 200km ingereden even de 100 heb gereden (op teller). Maar scoot start direct weer.
dit heb ik al vanaf de scoot in terug in elkaar zit:
-bij stationair draaien heel hard trillen.
-hoe harder ik ga, trilt het minder, maar als ik gas los dan trilt het meer.
-hoe warmer de scoot word, hoe harder het trilt.
-boven de 70 (op teller), maakt me scoot een schuurgeluid, na 85 gaat dat terug weg.
er zit ook een nieuw koppelingshuis in, heb origineel en hebo koppeling geprobeerd (deed hetzelfde). Op de achteras zit wel een 1 tot 2 mm speling (maar vroeger trilde hij niet zo).
Waar kan dit nu aan liggen ?? toch niet de krukas-lagers ??
ik heb een nieuwe krukas + lagers in mijn scoot gedaan (zonder slaan). Nu zit er ook een nieuwe cilinder op (300 km ingereden).
De scoot is 1 maal uitgevallen toen ik op 200km ingereden even de 100 heb gereden (op teller). Maar scoot start direct weer.
dit heb ik al vanaf de scoot in terug in elkaar zit:
-bij stationair draaien heel hard trillen.
-hoe harder ik ga, trilt het minder, maar als ik gas los dan trilt het meer.
-hoe warmer de scoot word, hoe harder het trilt.
-boven de 70 (op teller), maakt me scoot een schuurgeluid, na 85 gaat dat terug weg.
er zit ook een nieuw koppelingshuis in, heb origineel en hebo koppeling geprobeerd (deed hetzelfde). Op de achteras zit wel een 1 tot 2 mm speling (maar vroeger trilde hij niet zo).
Waar kan dit nu aan liggen ?? toch niet de krukas-lagers ??