TRIEST!!

Remco

terug van weggeweest
ik moest ff naar een vriend van me, een feyenoord shirtje ophalen dus ik met mijn scooter daar heen en zet hem dus voor het huis en hang mijn helm aan het stuur en ga naar binnen 1min later kom ik buiten en wat denk je!!??! helm weg!!!!! echt dit vind echt TRIEST je kunt gewoon nix meer laten staan of het is al gejat! das toch echt zielig als je een helm gaat jatten of niet dan! als ik mijn helm tegen kom onder weg ofzo sla ik die gast echt van zijn scooter af! hoop dan wel dat het mijn helm is!
smile.gif
ik ga ook geen aangifte doen helpt toch nix die wouten doen er toch niets aan maarja ik ga morgen maar een nieuwe helm kopen!
mzzl,
remco
 
Advertisement - register to remove this

die is echt zwaar relaxed! gelukkig is mijn gejatte helm goed gaar!! snap het niet dat ze die nog meenemen van zo'n helm kan ik het nog wel begrijpen!!
smile.gif
 
Voetbal is alleen leuk als je erbij kan zuipen dus Nederlands elftal enzz... stomme ajax feyenoord psv crap is geen donder aan... iedereen wat ziek te lullen jaaa ajax rulez en de ander weer feyenoord rulezz en dan gaan ze elkaar wat de kop verrot schoppen trieste sukkels die dat doen. Die sukkel die dood werd geschopt bij die rel heb ik ook geen medelijden mee ga maar dood sukkel eigen schuld fucking kutloser.
 
Die Rossi is inderdaad duur, is een X-vent...

Voetbal is (ook al is het Het Nederlands Elftal) een hypocriete sport, iedereen maar lullen dat "we" hebben gewonnen... Ik zie nauwelijks een gezonde Hollandse jongen over het veld rennen, maarja dat zal wel aan mij liggen...

Ik weet niet wat er zo Nederlands aan het Nederlands Elftal is...

Greetz.
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Ik hou niet van clubvoetbal
wink.gif
Alleen het Nederlands Elftal roelt
smile.gif


Greetz


Juist, dat vinnik nou ook, nederlnads elftal gaat om Nederland! Nationaal gevoel! iedereen feesten, en over straat rennen!

En Bart:

Als je het over cynisch hebt:
Songfestival: Stond er in de krant: 'Nederland heeft gewonnen en verloren in het eurovisbvlablalba'

Nou in mijn ogen hebben ze alleen verloren, Nederland heeft toch verloren? Dat die gozer misschien 1/4 nederlands is, geweldig maar als we op zulke suc66 moeten teren... Tsss waar gaat het toch af en toe heen...

WE HEBBEN GEWOOMN VERLOREN! (niet dat het me boeit hoor btw
biggrin.gif
)

SvR
 
Def Ryhmz??? Das de grootste eikel die ik ooit gezien heb! Denkt een beetje alle lekkere wijven van me weg te kapen
smile.gif

Starmaker op het songfestival zou wel lachuh zijn
smile.gif


Greetz
 
Ik heb niet gezegd dat het geen eikel was....

En starmaker vind ik ook maar een beetje een triest zooitje

[This message has been edited by RDAW (edited 17 May 2001).]
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Maar wel lekkere wijven
smile.gif
I agree
smile.gif


Enne die Def Rhymz mjoesten ze echt gewoon uitprocederen, vuile kut asielzoeker. Loopt ie daar een beetje te bleren door dat flikkernummer van Dj Jean, krijgt ie er nog geldt voor ook. Of dat album van hem... "Ik ga nu rodelen....... over de marokkanen". Nou lachu hoor, zelf Ome Henk is nog grappiger (niet dat ik het album heb hoor van die Def, maar hier zijn plaatselijk een paar van trieste wijven die het "mooi" vinden).

Mzzl
 
om by het topic te blijven!!
weet je wat ik vandaag had!!scooter stond voor me werk, ik loop er naar toe, haal slot eraf en do eme sleutel sin het contact om me helm op te kunnen zetten, komt er een turk naar me toe, begint te lullen, jaa mooie scooter, mooie uitlaat heb jij, echt mooi zeg, blablabla!! wet denk je, zegt die gast maakt ie een mooi geluid?? en hij start hem zomaar!!!! (sleutel szaten er in nat.) ik schrik me de pleuris, en dacht dat ie hem ging jatten, dus ik gelijk uit dat ding en pak de sleutels eruit en doe ze in me zak, wordt die boos!!!!!!!!!!!! die eikel!! wat een klootzak!!! ik schrok me echt ff helemaal dood.
zo sorry moest ik ff kwijt!!
 
Originally posted by Jasper:
helm opzetten, kopstoor geven en hard wegrijden! liefst nog over hem heen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
domme kanker..... (zelf invullen)
waarom je helm opzetten? had je je slot nog in je handen? kan je ook hard mee mepen
smile.gif
of gewoon je helm in je hand en dan met een flinke armzwaai de helm op zijn hoofd plaatsen
biggrin.gif
biggrin.gif
 

Similar threads

Back
Top