TRIEST!!

Remco

terug van weggeweest
ik moest ff naar een vriend van me, een feyenoord shirtje ophalen dus ik met mijn scooter daar heen en zet hem dus voor het huis en hang mijn helm aan het stuur en ga naar binnen 1min later kom ik buiten en wat denk je!!??! helm weg!!!!! echt dit vind echt TRIEST je kunt gewoon nix meer laten staan of het is al gejat! das toch echt zielig als je een helm gaat jatten of niet dan! als ik mijn helm tegen kom onder weg ofzo sla ik die gast echt van zijn scooter af! hoop dan wel dat het mijn helm is!
smile.gif
ik ga ook geen aangifte doen helpt toch nix die wouten doen er toch niets aan maarja ik ga morgen maar een nieuwe helm kopen!
mzzl,
remco
 
Advertisement - register to remove this

Precies zeeuw, het legt allemaal aan dat Feyenoord shirtje! 8)

------------------
Aprilia SR Capirossi - 50cc std. - Giannelli NR-X - Polini Vario - 4,4 gram Polini rolletjes - Geel/bruine Polini trekveertjes - Top Perf. schokbreker
 
Sjah, is idd triest, mijn helmen hebben ze nooit gejat, zagen er qua uiterlijk altijd redelijk gaar uit...

Nu ik een Rossi-Replica heb, neem ik hem wel mee naar binnen, kan me voorstellen dat iemand die mooi vind...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Sjah, is idd triest, mijn helmen hebben ze nooit gejat, zagen er qua uiterlijk altijd redelijk gaar uit...

Nu ik een Rossi-Replica heb, neem ik hem wel mee naar binnen, kan me voorstellen dat iemand die mooi vind...

Greetz.

Nee die is niet mooi... sorry
 
Ehm jullie vergeten iets.. wie is er nu (en vorig jaar+komende jaren) Kampioen van Nederland? PSV!!! BOERUH ZIJN DE BAAS IN NEDERLAND! EENS PER JAAR WORDT PSV KAMIOEN!! 'k moet zeggen 't was echt een vet feest 'k heb nog een kater
smile.gif


greetz Marcel


------------------
Save a whale,harpoon a honda
 
Originally posted by VDM:
Nieuwe model is NOG mooier, die ga ik maar eens halen (zitten scheuren in mijn helm
smile.gif
).
ik vind de oude mooier....
die nieuwe is ook alleen nog maar in zwart te krijgen en daar staan allemaal vage dingen en bloemetjes op....net een hippiehelm... die oude is nog 'mooi' gehouden vind ik, daar staat alleen zo'n maan en zo'n zon op.....
ieder zijn eigen smaak.....
 
Ik heb dus het oude model, was idd afgeprijsd, heb de gele versie (aangezien mijn scooter, erm... geel is
smile.gif
)... vind hem kewl... de nieuwe is een beetje aan de blije kant, vooral door die bloemetjes
smile.gif
...

RDAW; ga nou niet zeggen dat 'ie niet mooi is, dadelijk ga ik huilen
wink.gif
...

Greetz.
 

Similar threads

Back
Top