TRIEST!!

Remco

terug van weggeweest
ik moest ff naar een vriend van me, een feyenoord shirtje ophalen dus ik met mijn scooter daar heen en zet hem dus voor het huis en hang mijn helm aan het stuur en ga naar binnen 1min later kom ik buiten en wat denk je!!??! helm weg!!!!! echt dit vind echt TRIEST je kunt gewoon nix meer laten staan of het is al gejat! das toch echt zielig als je een helm gaat jatten of niet dan! als ik mijn helm tegen kom onder weg ofzo sla ik die gast echt van zijn scooter af! hoop dan wel dat het mijn helm is!
smile.gif
ik ga ook geen aangifte doen helpt toch nix die wouten doen er toch niets aan maarja ik ga morgen maar een nieuwe helm kopen!
mzzl,
remco
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by NastroAzzuro:
of een hele harde death metal band
smile.gif
wel grappig om te kijken hoe dat sippe publiek daarop zou reageren
biggrin.gif


Jah waarom komt er nooit een metal band ofzo op dat kutfestival ..... komen alleen maar wat sneue faggets en wat vieze hoeren die denken dat ze kunnen zingen.
 
Originally posted by RDAW:
En starmaker vind ik ook maar een beetje een triest zooitje

[This message has been edited by RDAW (edited 17 May 2001).]

Inderdaad een belachelijk programma, heb er ooit per ongeluk een stukje van gezien (haat Big Brother, De Bus en dat soort crap, besteed ik mijn tijd niet aan) bij de kapper...

Wat een zielige, aanstellerige mensen, zeg...

De enige die een beetje normaal doet, is die Bart, maarja die heeft ook een koele naam
smile.gif
smile.gif
...

Daanje: jij maakt geen enkele kans bij zo'n Starmaker-wijf, zal ik je wel ff inwrijven binnenkort (@icq)...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Daantje: jij maakt geen enkele kans bij zo'n Starmaker-wijf, zal ik je wel ff inwrijven binnenkort (@icq)...

Dacht jij
wink.gif

Ennuh je wrijft het me toch altijd in op de icq
wink.gif
Ik ben nu onderhand wel wat van je gewend hoor Bart
smile.gif

Btw, zit je vanavond op de icq?

Greetz
 
Originally posted by RDAW:
Om weer ff van het topic af te dwalen...

Fuck you ze zijn lelijk... d'r zit er niet 1 bij met een beetje een normale NEUS

Yup ik geef je gelijk, maar ze zijn niet lelijk
rolleyes.gif




[This message has been edited by Matt Aerox (edited 22 May 2001).]
 
Ik herhaal: ze zijn WEL lelijk... over die neuzen heb je wel gelijk, maar voor lekkere wijven kun je nog beter naar big diet gaan kijken (niet dat die zo mooi zijn, maar altijd beter dan die van starmaker)
 
ik snap eigenlijk niet hoe starmaker in een keer op 1 kan komen, ik hoor niet veel goeds over die gasten en ik vind het zelf ook maar een kl*te idee, net als BIGdiet. nog nooit een van bijde gekeken, stom klote gezeik.
 

Similar threads

Back
Top