RutgerG82
New Member
Goedenavond,
Setup: Peugeot fox deluxe 2005
- Airsal - 50 cc snel
- BPR6HS
- Originele uitlaat zonder begrenzer
- Luchtfilter pijpjes verwijderd
- Geen vario ring/plaat aanwezig
- 9,5 gram rollertjes in Malossi vario
- Gele drukveer Malossi
- Nieuwe V-snaar - Dayco
- Sproeier 72 in de standaard carburateur
- Castrol Super TT - 2takt Olie
- Euro 95 zelf gemengd 1:50
Ik heb het vermoede dat mijn fox heel weinig olie heeft bij de vertanding.
Heb de brommer op zijn zij gehouden, maar er kwam geen olie uit!
Boven de 49km/u voelt het wat rauw, (Topsnelheid is 53km/u)
vermoedelijk komt dit gevoel bij de vertanding vandaan.
Is nieuwe pakking en verse olie genoeg om dit gevoel te laten verdwijnen?
Mocht ik de vertanding moeten vervangen, is dit iets dat erg lastig is?
Wat raden jullie mij aan allemaal te vervangen?
Zou eventueel ook wel iets harder willen/kunnen.
Iemand hier advies voor vervangende vertanding (met iets hogere topsnelheid)
Setup: Peugeot fox deluxe 2005
- Airsal - 50 cc snel
- BPR6HS
- Originele uitlaat zonder begrenzer
- Luchtfilter pijpjes verwijderd
- Geen vario ring/plaat aanwezig
- 9,5 gram rollertjes in Malossi vario
- Gele drukveer Malossi
- Nieuwe V-snaar - Dayco
- Sproeier 72 in de standaard carburateur
- Castrol Super TT - 2takt Olie
- Euro 95 zelf gemengd 1:50
Ik heb het vermoede dat mijn fox heel weinig olie heeft bij de vertanding.
Heb de brommer op zijn zij gehouden, maar er kwam geen olie uit!
Boven de 49km/u voelt het wat rauw, (Topsnelheid is 53km/u)
vermoedelijk komt dit gevoel bij de vertanding vandaan.
Is nieuwe pakking en verse olie genoeg om dit gevoel te laten verdwijnen?
Mocht ik de vertanding moeten vervangen, is dit iets dat erg lastig is?
Wat raden jullie mij aan allemaal te vervangen?
Zou eventueel ook wel iets harder willen/kunnen.
Iemand hier advies voor vervangende vertanding (met iets hogere topsnelheid)