Tpr vario of malossi vario

MustafaGul

New Member
Hallo mensen

Ik wil graag mijn vario vervangen op mijn mbk booster 2004. Ik heb een 70cc top performance black trophy en mijn vario is gemengd met alles: blauwe polini trekveren ,gele malossi drukveer, chinese rollertjes.
Ik twijfel tussel een malossi en een tpr vario. Ik vraag me af of de tpr wel van goede kwaliteit is want voor 80 euro heb je een hele varioset. Is er iemand die meer ervaring heeft met de tpr vario en die me kan helpen met een goede vario te vinden zodat ik een betere top snelheid kan berijken.

Alvast bedankt

Setup:
19 mm carbu aliexpress
70cc top
 
Advertisement - register to remove this

Maar als je twijfelt over die top performance kun je beter meteen die Malossi kiezen toch?

En weet verder niet wat voor uitlaat je hebt maar als die standaard is zou ik eerder een ander uitlaatje zoeken
 
Maar als je twijfelt over die top performance kun je beter meteen die Malossi kiezen toch?

En weet verder niet wat voor uitlaat je hebt maar als die standaard is zou ik eerder een ander uitlaatje zoeken

Als we dat allemaal zouden doen, weet je over een tijd nog niet hoe de TPR vario presteerd. Misschien doet die het wel wat beter dan de malossi die zoiezo al erg prijzig is.
 
Back
Top