Top Performances geelgroene powerfilter

Status
Not open for further replies.

alex87

Alex
et-t9919390.jpg


Heeft iemand ervaring met deze filter? Hij zou dus zeer stil moeten zijn door zijn constructie met al die bochtjes. Waar is hij mee te vergelijken?
Het zal wel bij lange na niet te vergelijken zijn met de standaard filter in de buddy gemaakt en gedempt, of wel?

edit\ Het zal wel bedoeld zijn als powerfilter met zelfde geluidsproductie als een standaard filter.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb dat filter ook een tijd geleden gehad, prima filter alleen hij viel wel vaak van mijn carburateur af :X

Maar tis niet een bijzonder stil filter.
 
het is idd een powerfilter, maar ik vin hem er bok lelijk uitzien.. waarom zou iemand nou zon ding kopen, als je een powerfilter nodig heb wil je tog juist dat het geluid een beetje mooi blijft en niet gedempt word
 
Die bak van slider vind ik groot! Die heb ik nu dus maar zoek wat kleiners... Want ben aantal keren op men plaat gegaan bij het stunten waarbij men luchtfilter ook weer eens los schoot...
 
mja , wat vind je belanrijker? de looks of hoe je scooter rijdt en vooral BLIJFT rijden ;)

over de powerfilter in kwestie, het is niks bijzonders , gewoon weer de zoveelste powerfilter , ook die van doppler bijv. moet stil zijn ,maar ze zijn allemaal vrij luidruchtig.

een powerfilter is bovendien ook slecht , onhandig , veel onnodig lawaai , levert je niks op , weersgevoeliger etc. hoogstens nadelen, het std filter is een perfect ding en doet het ook overal goed op ,en vooral betrouwbaar en daar gaat het om want wat heb je aan een zogenaamd powerfiltertje als je steeds moet lopen ;)

alleen als het echt niet anders kan , dus niet past of het daadwerkelijk beter is voor de setup zou ik zo'n ding gebruiken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top