Stage 6 of Top Performances?

Ravian

Well-Known Member
Ik kan een Stage 6 70cc Pro of een Top Performances 70cc kopen. Allebei voor een Zip AC. Ik heb er al een 19mm carb onder liggen en een ontgrensde Runner uitlaat. Verder alles standaard. Welke zou beter presteren?
 
Advertisement - register to remove this

zou gewoon de Top performances nemen , heb hier ook een ac zip lopen met deze cilinder ,loopt perfect :) en het is gietijzer met 2 veren, toc wel beter voor dagelijks gebruik
 
Ravian said:
Ik kan een Stage 6 70cc Pro of een Top Performances 70cc kopen. Allebei voor een Zip AC. Ik heb er al een 19mm carb onder liggen en een ontgrensde Runner uitlaat. Verder alles standaard. Welke zou beter presteren?

De S6 zal wel wat sneller zijn, maar dit is een alu cilinder en deze slijten nou eenmaal wat harder. Als je een vrij, bij goed gebruik en onderhoud uiteraard, duurzaam setupje wil zou ik zeker voor de TP gaan :)
 
ik denk niet dat de stage 6 sneller is , scheelt niks waarschijnlijk , het maakt niet veel uit of het alu is of gietijzer , dat zijn kleine details ,de grote verschillen in prestaties van cilinders zijn poortiming en de opbouw van de cilinder...
 
ik heb een tp roze top, en als jij beweert dat die niet mooi en goed is afgewerkt wil ik wel eens weten hoelang jij dat volhoud;) ik durf te
wedden dat die niks slechter is afgewerkt als een s6!
echt fijne cilinder die tp :king: !

tpower
 
GP1RoxDidam said:
ik heb een tp roze top, en als jij beweert dat die niet mooi en goed is afgewerkt wil ik wel eens weten hoelang jij dat volhoud;) ik durf te
wedden dat die niks slechter is afgewerkt als een s6!
echt fijne cilinder die tp :king: !

tpower


Kijk vriend, hier een foto van een DuePlus binnenkant:

attachment.php

Uit een DuePlus topic:http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=168302

Wat zie jij hier? Ten eerste zie je dat de poortranden niet zijn afgewerkt. Ten tweede zie je exact dezelfde gietfouten in de hoekjes als in een DR.
 
Back
Top