Top Performances en 19mm

Ravian

Well-Known Member
Ik vroeg mij af of een Top Performances 70cc AC op een Zip in combinatie met een 19mm Dell carb en een onbegrensde Runner uitlaat een beetje loopt? Ook wilde ik graag weten wat voor dingen er ongeveer in moeten. Moet er bijvoorbeeld een rode of een gele drukveer in? Zelf dacht ik aan een rode maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. En ook vroeg ik me af rond welk gewicht rolletjes ik moet gaan zitten? Ik hoor het graag.
 
Advertisement - register to remove this

TP70 = DR70, alleen duurder. Dus koop de DR.
19mm = veeeeeeel te groot, ik denk dat je het verschil tussen 12 en 17.5 al amper merkt op een std uitlaat.

De afstelling kan je bijna hetzelfde houden als standaard, dus geen andere veren.
 
19mm wil wel perfect , maar 17,5mm is denk ik mooier in gebruik , makkelijker af te stellen en gewoon groot genoeg..

de Top performances 70cc loopt lekker , maar zoals aidix al zegt is ie vrij duur , voor minder heb je een dr70.

afstelling idd gewoon met std veren
 
Dus de TP70 is niet sneller dan een std. DR? En ik heb er nu een std. DR onder liggen en rij al met een gele drukveer!? En kwa prijs maakt het niet uit heb goedkoop een TP70 op de kop kunnen tikken.
 
Een TP70 is exact (100%) hetzelfde als een DR70. Alleen het logo en de kleur van de doos is anders.

Soms krijg je zelfs TP cylinders in een DR doos, of wordt een DR met TP plakband dichtgetaped.
 
Ravian said:
Is het niet zo dat een TP maar 1 zuigerveer heeft en een DR 2?

Nope Top Due plus Aka roze en blauwe top hebben 1 zuigerveer. Die andere hebben allemaal 2. Persoonlijk denk ik dat de top performances wat rapper is dan de DR70, maar dat zal je moeten testen.
 
Back
Top