TNT temp/

Rene

Jupiler pilsener
Oi ,

Is de TNT temp meter betrouwbaar op een "sprint setup" voor heel tijdelijk gebruik !

als je hier je mening wilt geven dank u
 
Advertisement - register to remove this

Over welke TNT temp meter gaat het?

0118180028_hi.jpg


Als het over bovenstaande gaat raad ik hem gelijk af. Dit is waarschijnlijk gewoon een meter om de buiten tempreratuur te meten, want zodra je je brommer start tript de meter. Ik heb het op meerdere brommers/scooters geprobeerd. Ook als je te dicht bij de draaiende auto komt tript hij.

Als het gaat over de TNT (IMI KOSO) dan licht het anders. Deze is ongeveer vergelijkbaar met de KOSO. De een vind hem goed en de ander vind het troep.

Gerben
 
ja ik bedoel die ja :

Omschrijving scootparts.nl

Universele temperatuurmeter. Meet simpelweg de buitentemperatuur, maar als je hem ergens op of tegenaan maakt dan meet ie daar de temperatuur van!
Kan simpel ingebouwd worden.
Past overal op dus.

thnx voor mening weet niet of er nog meerdere zijn
 
Nou dan lijkt mij die niet zo'n geweldig idee want als die ook zomaar de buitentemperatuur gaat ie dus( zoals GVT al zegt) denk ik wel trippen als er een ander ''verwarmingsbron'' in de buurt komt:(
 
Ik heb hem zelf... hij slaat indd hoger aan als hij bij iets anders warms in de buurt komt... ik vind hem ook niet nauwkeurig... en ga daarom een stage 6 temp meter kopen :) dat zegt vast genoeg ;)
 
idd koop die Stage 6 temp meter :W ga 'm zelf ook halen is ook niet zo heel duur en beter dan dat je strx met 1tje zit die tript en dan alsnog een nieuwe moet halen. Beter dan ff tijdelijk in een x goed :)
 
Back
Top