tnt digitale toerenteller/temp meter

barry

Well-Known Member
hallo, wie is hier bekend met zo'n tnt geval? ik heb er nu 1.
hij heeft het echter 10sec gedaan of zo? hij blijft nu namelijk op 1 stand staan. en dat is de RPM stand. de letters rpm knipperen overgens ook. maar de cijfers blijven ook op 00000 staan zonder dat ze iets aangeven...

nu kan ik hem op temperatuur,toeren, en tijd zetten. normaal gesproken dan...

want hij blijft nu op rpm staan zonder dat hij een waarde aangeeft als de motor loopt.

ik heb de batterij al meerdere keren er uit gehad. maar zodra die er weer in gaan dan krijg ik weer hetzelfde te zien...

er moet toch ergens een soort reset knop zitten? vind dit namelijk nogal ***.
kan iemand me helpen?


voordat ik hem op de brommer heb gezet kon ik overgens wel door alle functies heen lopen
 
Advertisement - register to remove this

niemand die iets hierover weet oid? vind het erg jammer namelijk. ik heb hem van easyparts, heb ze gemaild (staat nergens tel nr), dus daar is ook wachten op...
 
dat kabeltje heeft er niks mee te maken, zonder kabeltje hoor je ook gewoon door de menus heen te kunnen schakelen/springen...

maar had je garantie?

kabeltje overgens niet in de dop, maar om de bougiekabel gewikkeld, hij deed het dna ook gewoon....10sec of zo...
 
jah klopt wel maar de mijne was door gebrand ofzo en zonder kabel deed hij et toen ook niet enkel 000000 en krijg je em wel uit dan ? en kan je door menu zoeken die van mij kon niet uit en ook nie door menu heen
 
ik heb het zelfde probleem, gaat uit d.m.v batteruh verwijderen, en kan ook niet door het menu heen...

zal dus ook wel kapot zijn...
lekker, koop je een dingejt evna 80,- is het meteen kapot :X . hopen dat er garantie opzit...
 
heeft iemand het telefoon nr van easyparts? op mails reageren ze niet. en ik kan ook nergens het tel nr vinden. ook bij de telefoongids kan ik hun tel nr niet vinden.

help?
 
Back
Top