This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TJT cilinder

Zo op het eerste gezicht iig geen 400+ waard...
Maarja misschien zit er wel iets heel revolutionairs in verstopt...
 
volgens mij is de cilinder al getuned in fabriek en gaf gewoon standaard, uit fabriek al bijna 20 pk op een aerox met natuurlijk wel alles op.

volgens mij is het geen doppler ofzo maar een airsal ofzo
 
Originally posted by clingse aerox
volgens mij is de cilinder al getuned in fabriek en gaf gewoon standaard, uit fabriek al bijna 20 pk op een aerox met natuurlijk wel alles op.

volgens mij is het geen doppler ofzo maar een airsal ofzo

eerst zien dan geloven.
En zoals ik al zei is het een Bidalot, geen idee waar die gecreeerd worden (Eurokit?)
 
Last edited:
Bidalot laat vaak zijn zooi maken bij airsal, maar dit cilindertje ziet er eerder uit alsof hij van de eurocilindro band is komen rollen (net als de oude hebo, athena en 70cc doppler).
 
is volgens mij een Airsal of Eurocilindro... ik heb ook zoiets gehad... de vormen komen me heel bekend voor.. hele cil eigelijk..
 
ach die kerl leeft in een fantasie wereld, heb nog ergens een vette uidraai van hem waarin ie meent dat ie 20,X pk heeft met die krd
 
hehe, hartstikke nep....
je ziet linksonderaan dat: jspp enz... erin geplakt is (kleurverschil)
verder staan dr geen eenheden bij de assen.
 
Volgens Rob was dit bij Jan Smit in krommenie gedaan , Maar ik heb t sterke vermoeden dat t in zn Paint is gedaan
 
je ziet er stukken rechte lijn in zitten=zelfgemaakt.

Maar ik vroeg het omdat ik nog allerlei zip2000 onderdelen van hem krijg. Hij heeft hier namelijk een half complete scooter afgeleverd terwijl ik voor een hele heb betaald. Ik ga het nog een keer netjes vragen, maar anders moet ik maar gewoon met Eindhovens hooligan geweld mijn geld gaan halen ofzo en dat zou jammer zijn, want het is best ver.

Ik krijg ook al een emailtje van iamdn laatst van iemand dat hij iets gekocht had van hem, betaald en nooit ontvangen. Ik weet niet hoe dat afgelopen is.
 
Goffer zeg als je dan zonodig zo triest wilt zijn om je grafiekje te vervalsen, doe het dan goed. Dit is echt prutswerk.
 

dit is misschien zwaar offtopic maar die persoon ben ik, zwaar opgelicht dus door deze gast :| , volgens mij ga je er zelf om moeten gaan

p.s. grafiek is dus fake (heb hem ook ontvangen toen der tijd), niks geloven van wat die gast zegt!!!!
 
Originally posted by Ufo
je ziet er stukken rechte lijn in zitten=zelfgemaakt.
Dat wil niet zeggen dat een grafiek door iemand zelf is gemaakt.
Ik heb hier ook een tovami uitdraai van mijn racer, met veel rechte stukken lijn erin en die is echt wel op een testbank gemaakt.

Maar de grafiek die in dit topic is gepost, is natuurlijk 100% nep.
 
Ik dacht dat je mij zou laten weten hoe het afgelopen was?

Ik weet niet of jij ook wat mankracht mee kan nemen, maar wij gaan maar met 1 busje vol en mischien een auto extra, dus ik zou nog wel wat hulp kunnen gebruiken.

Ik zet dit even gewoon hier neer, want mischien dat nog mee rmensen zich geroepen voelen. Pronk?

Maar ga eerst nog ff de mail afwachten.