tirring, waarom?

omdat mijn electrische starter het om een vage rede wel doet maar de motor slaat niet aan kan ik niet kijken wanneer wat in werking gaat achter dat carterkapje. dus nu de vraag, kunnen trekveertjes voor meer topsnelheid zorgen? als ik bijvoorbeeld van groen naar zwart ga (van plinie) ga ik dan harder op top? ik dacht zelf van niet. en als ik nou die zwarte erin doe en op 4 gram ga zitten zou dan het toeren verloop net zo mooi gaan als nu met deze afstelling?-->:gele trekveertjes 5 gram rolletjes goude drukveer.
 
neej je gaat niet harder door andere trekveertjes je zal alleen eerder van je plaats wegkomen.
probeer eens een andere drukveer die goude kan hem een beetje tegen houden
probeer eens de witte van malossi(en weer loodjes afstellen)
kijk of je harder gaat en of je er geen dipje in hebt
als je dipje hebt toch die goude dan
geen dip gewoon die witte houden
 
Last edited:
Originally posted by marbossi with
dus nu de vraag, kunnen trekveertjes voor meer topsnelheid zorgen? als ik bijvoorbeeld van groen naar zwart ga (van plinie) ga ik dan harder op top?

Natuurlijk ga je dan niet harder... Je hebt duidelijk niet door hoe een centrifugaalkoppeling werkt...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Natuurlijk ga je dan niet harder... Je hebt duidelijk niet door hoe een centrifugaalkoppeling werkt...

Greetz.
ik dacht, dacht... dat die trekveertjes tevens de drukveer tegen hield bij verder indrukken ervan. probeer maar eens zo'n terkveer te draaien...
maar goed ok bedankt ik ga wel een ander drukveer proberen.
een kennis heeft ook goud 3,5 gram en trekveertjes die je bij nrx krijgt, en die loopt 105 op teller. (met nrx dus)
 
Back
Top