Originally posted by Mol
Het lijkt me dat als je hekken huurt dat je weet hoeveel het er zijn? Dus laat dat nog ff weten. Verder bedankt voor je antwoord. Jammer dat jullie het niet zeker weten van de EHBO, waar hangt dat vanaf? En wanneer weten jullie het wel.
Op een legale meeting met sprints mag imo de EHBO post niet ontbreken.
Aan de ene kant geef ik je gelijk, aan de andere kant zou het een bizar kleine moeite moeten zijn op op het papiertje te kijken van de hekkenverhuurder hoeveel meter hek je nodig hebt.Originally posted by nylez
Waarom zouden jullie in godsnaam alles moeten weten snap dit niet. We regelen zelf wel hoeveel hekken en heeft eigenlijk volgens ons ook niemand iets mee te maken.
Wat betreft de ehbo zijn we mee bezig
Originally posted by InsaneMalebrain
Beetje offtopic:
Maar ik had ff een vraagjeWij (paar lui uit Zeewolde) komen waarschijnlijk met de trein, maar nu wouden we ff weten of het ver lopen is vanaf het NS-station naar de meetingplek?
Geen dank hoorOriginally posted by nylez
Ik snap het wel maar we worden afentoe gek van commentaar van sommige. Maar bedankt voor je tips mol
Originally posted by Mol
Geen dank hoor
Maar, kan je al antwoord geven dan over de hekken en EHBO? De hekken lijkt mij echt een kwestie van op een papiertje kijken.
EHBO is nog afwachten ofzo?