tram said:Dit heb ik ook bij een 2 fast gehad en die is toch wel netjes afgewerkt...
Ruben said:Vind het allemaal leuk. Maar de meeste hier gaan offtopic.
Blom vraagt om de std. timingen van Speed2004. En inmiddels gaat het over de wand van Evo of Speed :| Denk niet dat dat de bedoeling is.
Dus gelieve nu ontopic
tram said:Dit heb ik ook bij een 2 fast gehad en die is toch wel netjes afgewerkt...
Pronk said:2fast heeft dat idd ook, en daar zal het zoals je al zegt zeker niet aan de afwerking liggen. Daarom vind ik het juist raar dat dat niet gewoon gefixed wordt. Zullen ze gewoon bang zijn dat zo'n cilinder door een n00b zonder voetpakking wordt gemonteerd, en dat het ding dan gelijk vastjankt omdat de squish op 0,2 staat ofzo?
Blom said:Merk je met frezen.
Enne, ruben ik weet et, zenuwelijer. En op het oog ziet hij er goed uit, alleen als je gaat meten.
Marco_v_W said:je vergeet nog een factor: de hechting van de wand...
Veel duidelijker kan het niet worden denk ik dan dit.Joël said:Je moet je voorstellen dat alle onderdelen met een bepaalde tolerantie geproduceerd worden. Als het nu net zo uitkomt dat je drijfstanglengte en carterhoogte onderin de tolerantiegrens zitten dan kan het wel eens zo zijn dat de squish te krap uitvalt met de meegeleverde pakking. Dus daarom ga je wat veiliger zitten en hou je de squish wat ruimer.
Overigens is het natuurlijk van de gekken dat er bij een topproduct als de 2fast cilinder niet een voetpakkingsetje wordt meegeleverd i.p.v. 1 enkel malossi voetpakkinkje...
Joël said:Overigens is het natuurlijk van de gekken dat er bij een topproduct als de 2fast cilinder niet een voetpakkingsetje wordt meegeleverd i.p.v. 1 enkel malossi voetpakkinkje...
Sander said:Sjah...er zijn wel meer dingen, waar ik me over verbaas hoor... Bijvoorbeeld over het feit, dat je de malossi voetpakkingen moet bijknippen, om ze op een 2004 mooi te laten aansluiten..
Ontwikkel je een nieuwe cilinder. Blijf je de oude pakkingen meeleveren :?
Dat is toch TE triest voor woorden
APEXi said:heb n maandje geleden een speed gekocht voor mina bij twins
Pronk said:Ik wist niet dat mina ook nieuwe speed cilinders had, zijn die ook met de extra spoelers uitgevoerd? Of dat niet? Sorry, ben niet meer zo op de hoogte
Pronk said:Ik wist niet dat mina ook nieuwe speed cilinders had, zijn die ook met de extra spoelers uitgevoerd? Of dat niet? Sorry, ben niet meer zo op de hoogte
Blom said:Maar tim, naar mijn ervaring is:
Malossi nicasil iets zachter maar goed gehecht.
Polini nicasil knoerthard, maar minder goed gehegt dan malossi nicasil.
Die hechting is idd een goeie. Want de wanden van powerseal schijnen hoogwaardig te zijn. Alleen de hechting niet echt jovel. Ivm compleet eruit lopen van cilinderwanden. (beetje manston achtig)