Blom said:Ik vraag het me af idd. Daarom opende ik ook dit topic. Om te vragen of er meer mensen zijn die zulke bizarre afwijkingen hebben. Anders misschien toch maar eens anglo dutch een mailtje gaan sturen.
raymen said:
Heb jezelf een poortmappie .. van je cilinder ?
ter vergelijking
ik heb plat gemeten jaSander said:K denk dat dit is gemeten incl diamter..
dus 48 plat.. 42.5 "doorsnede"
Blom said:Dan heb je dus ongeveer dezelfde timing als mij. En als je ook kijkt naar de poortmap. Zegt hij dat de slag 40mm is :? Is 39,2 dacht ik zo.
De boostpoort is zo klein dat dat echt geen problemen gaat geven.Blom said:Misschien ook een punt nog. De zuigers die erbij geleverd zijn dezelfde als het oude model. Waardoor dus het slotje door de boost-poort gaat.
Blom said:Dan heb je dus ongeveer dezelfde timing als mij. En als je ook kijkt naar de poortmap. Zegt hij dat de slag 40mm is :? Is 39,2 dacht ik zo.
Mijn uitlaatpoort zat rond de 18,8 mm zoiets.
En ik heb ook de naar binnenvallen squishband in de kop meegerekent.
Misschien idd wel een goed idee om nou eens naar malossi een mailtje te sturen.
Misschien ook een punt nog. De zuigers die erbij geleverd zijn dezelfde als het oude model. Waardoor dus het slotje door de boost-poort gaat.
En het inham in het zuigerhemd komt totaal niet overeen met het cilinder hemd. Terwijl dit bij het oude model speed wel het geval is.
Tot nu toe komt de cilinder een beetje over als een beun cilinder.
paulyamaha said:Dus van deck naar bovenkant uitlaat poort 18.8??
lijkt me erug vreemd en ook niet in orde....
de 19.7 van het poortmapje wat er hier op staat lijkt me iets geloofwaardiger, maar 18.8.......
paulyamaha said:Dus van deck naar bovenkant uitlaat poort 18.8??
lijkt me erug vreemd en ook niet in orde....
de 19.7 van het poortmapje wat er hier op staat lijkt me iets geloofwaardiger, maar 18.8.......