Boyd said:Ik ben het met je eens Marco, de nieuwe cilinders van malossi die ik dit jaar heb gezien vond ik ook slechter afgewerkt dan die van vroeger.
ABT said:Gek hè, als tegenwoordig iedere imbiciel een speed koopt, wordt het massaproductie en kijken ze nergens meer naar........ :+
malle neo's said:wat lul jij nou, alsof je persé met getunede cilinder moet rijden. Als een cilinder vanuit de fabriek netjes is, is dat voor veel mensen toch echt wel beter.
malle neo's said:wat lul jij nou, alsof je persé met getunede cilinder moet rijden. Als een cilinder vanuit de fabriek netjes is, is dat voor veel mensen toch echt wel beter.
Blom said:Ik ga me cilinder niet wegbrengen naar de tuner. Ik ga het zelf doen. En alsof dat wat uitmaakt. De cilinder hoort gewoon netjes afgewerkt te zijn.
Je betaald voor een speed en je krijgt de afwerking van een goedkope gietijzeren stinky cilinder.
Dat van die squish hak nog nooit op gelet, maar das niet zo erg.
raymen said:Dus jullie adviseren ... als je een speed 2004 koop...af laten werken @ tuner ?
Gomer_pyle said:Daarnaast is de wand van een speed ook gewoon goed. Dat was bij andere cilinders die net zo duur waren een probleem. denkt nog aan manston 1 tijd perk waar de wandjes aan de zuigers bleven plakken.
Tim_xsh said:heb jij dat gemeten? hoe?
Blom said:Merk je met frezen.
Enne, ruben ik weet et, zenuwelijer. En op het oog ziet hij er goed uit, alleen als je gaat meten.
Pronk said:Met een std 2004 cilinder kom je ook nooit aan de voorgeschreven squish, zonder voetpakking zit je nog op 0,6 ofzo. Allemaal erg jammer van de afwerking idd.