This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Timing speed 2004

Verder valt het mij persoonlijk op dat ik de laatste tijd nog wel eens een malossi cilinder hier heb waarbij de tapeindgaten dus verre van recht zijn. Dit word opgebouwd uit 2 delen(boven en onder) en die zitten dan niet goed recht bij elkaar. Gevolg: tapeind past niet (goed).
 
Boyd said:
Ik ben het met je eens Marco, de nieuwe cilinders van malossi die ik dit jaar heb gezien vond ik ook slechter afgewerkt dan die van vroeger.

Gek hè, als tegenwoordig iedere imbiciel een speed koopt, wordt het massaproductie en kijken ze nergens meer naar........ :+
 
ABT said:
Gek hè, als tegenwoordig iedere imbiciel een speed koopt, wordt het massaproductie en kijken ze nergens meer naar........ :+

tjah, t word er waarschijnlijk toch niet minder om verkocht......(denken ze)
 
Met een std 2004 cilinder kom je ook nooit aan de voorgeschreven squish, zonder voetpakking zit je nog op 0,6 ofzo. Allemaal erg jammer van de afwerking idd.
 
wat lul jij nou, alsof je persé met getunede cilinder moet rijden. Als een cilinder vanuit de fabriek netjes is, is dat voor veel mensen toch echt wel beter.
 
malle neo's said:
wat lul jij nou, alsof je persé met getunede cilinder moet rijden. Als een cilinder vanuit de fabriek netjes is, is dat voor veel mensen toch echt wel beter.

check al die projecten iedereen brengt hem toch weg dus lekker nutteloos. fabrizi ziet er ook niet uit wordt ook gekocht door mensen.
 
malle neo's said:
wat lul jij nou, alsof je persé met getunede cilinder moet rijden. Als een cilinder vanuit de fabriek netjes is, is dat voor veel mensen toch echt wel beter.

Hier ben ik het ook wel mee eens.
Spijltje terug laten leggen vind ik nog wel kunnen...
 
Ik ga me cilinder niet wegbrengen naar de tuner. Ik ga het zelf doen. En alsof dat wat uitmaakt. De cilinder hoort gewoon netjes afgewerkt te zijn.

Je betaald voor een speed en je krijgt de afwerking van een goedkope gietijzeren stinky cilinder.

Dat van die squish hak nog nooit op gelet, maar das niet zo erg.
 

Ik weet niet hoor ook al is een speed slecht afgewerkt het is nog steeds en van de beter cilinders. Het squish verhaal is volgens mij ook blok afhankelijk. 2 jaar geleden toen ik me cross gekocht was die nette dan de speed van een maat van mij die hem nog eerder kocht had. dus onderlinge verschillen is al een tijd bij malossi. En zo erg is het niet allemaal. Wees blij dat het nog een 0 cilinder is ik heb ook al eens een D cilinder gekregen van malossi was dan geen speed maar je kan er vrij weinig mee zuigers slecht te krijgen en geen overmaatjes meer.

Daarnaast is de wand van een speed ook gewoon goed. Dat was bij andere cilinders die net zo duur waren een probleem. denkt nog aan manston 1 tijd perk waar de wandjes aan de zuigers bleven plakken.
 
raymen said:
Dus jullie adviseren ... als je een speed 2004 koop...af laten werken @ tuner ?

Ik adviseer niks alleen vaak laten mensen de zooi toch netjes maken dus maakt het allemaal niks uit.
 
Gomer_pyle said:
Daarnaast is de wand van een speed ook gewoon goed. Dat was bij andere cilinders die net zo duur waren een probleem. denkt nog aan manston 1 tijd perk waar de wandjes aan de zuigers bleven plakken.

Evo nicasil is zelfs nog ietsje harder als speed nicasil. Die manston cilinder zijn en waren gewoon altijd al ondingen.
 
Blom, heeft mijn Speed2004 gekocht.

Ik heb het bij XSH laten afwerken.

Er is NIETS!!! Aan de timing gedaan. Zelf vond ik de cilinder er redelijk uitzien in vergelijking met andere cilinders Evo/Pr2 die ik heb gezien. Natuurlijk mocht het beter voor dat prijs kaartje maar ontevreden zou ik er niet van zijn.
 
Blom said:
Merk je met frezen.

Enne, ruben ik weet et, zenuwelijer. En op het oog ziet hij er goed uit, alleen als je gaat meten.

k , ik hoorde t namelijk anders altijd juist andersom . dat verklaarde voor mij ook de mindere zuigerslijtage @ polini cils
 
Pronk said:
Met een std 2004 cilinder kom je ook nooit aan de voorgeschreven squish, zonder voetpakking zit je nog op 0,6 ofzo. Allemaal erg jammer van de afwerking idd.

Dit heb ik ook bij een 2 fast gehad en die is toch wel netjes afgewerkt...