G
[evolution] said:daar zit ook wat inwat ik iig vindt is dat het filmpje iets te lang duurt :X
Monk said:je ziet hier dus al een verklaring. er staat nog veel meer op die site met hoe het ingestort kan zijn.
Rico.. said:Zucht
Rico.. said:Leg je er maar bij neer jongens,
het zal nog heel wat jaren van twijvel/verwondering/tegenstrijdigheden worden
Toch begrijp ik dat jullie het hier eventjes kwijt willen
Tinne said:En iedereen om Bush heen verdient goed geld door allerlei projectjes (irak bijv)
Ik krijg er de kriebels van, als ik denk aan wat er dan nog meer allemaal een leugen is...#Bas said:Er zijn zoveel zaken die niet helemaal kloppen in Amerika maar ik weet niet of ik dit moet geloven, zijn veel mensen die zo tegen Amerika zijn dat ze een beetje te ver gaan met dingen ergens achter zoeken.
Het is natuurlijk wel zo dat er vreemde dingen gebeuren bij de FBI/CIA.
De eerste maanlanding is bijna zeker in scéne gezet, daar zijn zulke sterke bewijzen voor. Had er een paar jaar terug een topic over gepost alleen toen klopte het niet helemaal kwa namen hoe ik het uitlegde. Maar het kwam er kort op neer dat Amerika hoge ogen moest gooien tegenover Rusland, de president vriend was Werner von Braun (die bouwde de raket) en van Warner (Warner studio's) en waarschijnlijk is die hele maanwandeling gewoon in een studio opgenomen. Zijn ook experts die in de beelden reflecties van een colafles/blikje hebben gezien en van studio lampen.
Mensen die wilden gaan praten werden opeen getroffen door een bliksemflits, overeden door een vrachtwagen. Soms zelfs een dag voor ze een afspraak met een journalist hadden...
Mja als je ook bedenkt dat ze met de techniek van nu nog niet op de maan kunnen komen (hopen ze binnen 10 jaar te kunnen) en we moeten nu geloven dat ze toen opeens wel erheen konden en zelfs wandelingen maakten. Theoretisch is het vrijwel onmogelijk dat ze in die tijd op de maan zijn geweest.
Ik heb hier 1 woord voorJusSeb said:Ik zie amerika er wel voor aan, het stinkt aan alle kanten.
Neem Vietnam, daar is genoeg informatie over te vinden als je even googled zoals ik net heb gedaan.
In die oorlog bleek het dus dat Amerika ook een vuil spelletje speelde met hun eigen mensen.
Zo werden verkennings missies uitgevoerd en waarna er radio contact was over het verloop van de missie, werd er informatie doorgegeven en werden later op de coordinaten waar de eigen mensen zich bevonden, artilerie missies uitgevoerd, waarna de schuld in de schoenen van de vietnamezen werd geduwd om het hele zooit nog wat meer aan te wakkeren.
In die oorlog zijn meer mensen gestorven door de Amerikanen dan door de aanvallen van Vietnamezen.
Amerika geeft alleen om macht, en niet om hun eigen mensen zoals ze altijd netjes praten.
Als je alle feiten bekijkt was deze hele oorlog totaal nutteloos en gewoon een domme actie van Amerika om hun zogenaamde trots niet te krenken.
Deze oorlog hebben ze ook helemaal niet gewonnen.
Kennedy, de president zorgde voor heel veel ophef tussen Amerika en Columbia en andere landen.
Amerika kon het op dat moment niet gebruiken, en ze hebben gewoon hun eigen president laten vermoorden.
Verhalen gaan dat het een of andere "Folkert van de G" om het zo maar te noemen is geweest, maar daar is helemaal niks van waar.
Kennedy was gevaarlijk voor Amerika, en hoppaa opeens werd hij vermoord.
Na zijn dood was het conflict met Columbia gelijk weg, heel erg vreemd.
Nu hebben we het dus over dit verhaaltje.
Amerika ziet terroristen als een gevaar, ze kregen waarschuwingen e.d. allemaal bekend bij de meeste mensen hier.
Zoals je weet lijkt Amerika rijk, maar in verhouding is het bijna een van de slechts onderhouden landen van de wereld, de bevolking is daar steeds meer mee bezig.
Omdat de bevolking genoeg had van het militaire gedrag zouden ze nooit een oorlog goed keuren.
Wat doen ze ? ze lokken hun eigen volk in de val, ze zorgen ervoor dat het volk wil dat Amerika die landen binnenvalt, om hun doden te wreken!
Deze documantaire laat veel meer dingen zien en verduidelijken dan het nieuws allemaal doet, iedereen die hier braaf roept "Ja dat is Amerika niet, maar de terroristen en deze documantaire wrijft over een kant" beter denk je goed na, want het nieuws doet precies hetzelfde dus je weet niet wat er gebeurd is, alleen de "government" weet dat.
Bush is geen president, maar een oorlogsgenieter, genieten van de macht van zijn grote leger.
Hij had gewoon een excuus nodig om dat land binnen te vallen en netjes te gaan doen dat hij alles zou oplossen.
"WRONG"
Als je hem in persconferenties ook ziet, als het om andere onderwerpen dan oorlog en wapens gaat heeft hij nergens verstand van, andersgewijs lult hij de sterren van de hemel wat betreft oorlog voering.
Ik kies de kant van de documentaire, media is allemaal te beinvloeden en geen enkele Amerikaan wil hun eigenland in kwaad daglicht zetten, omdat het Amerika is, het stelt geen ruk voor dat hele land.
Zooitje ongeregeld.......
nrg@apeldoorn said:Je vergeet dat het ze ook nogal wat kost denks