This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The truth behind 9/11

Het enige wat ik raar vind is dat verhaal van het pentagon,
geen vliegtuig te bekenne daar...

Zo die twin-towers met explosies enzo vind ik wat ver gezocht, al weetje het nooit
 
[evolution] said:
daar zit ook wat in wat ik iig vindt is dat het filmpje iets te lang duurt :X

er komen wel veel dingen naarboven waaruit blijkt dat het geen gewone chartervliegtuigen schijnen te zijn geweest maar militaire vliegtuigen
je hoort een man het al gelijk zeggen en een vrouw ook
zelfs vanuit beelden zie je flitsen zoals een soort bom afgaan voordat het gebouw geraakt word
brandweer mannen die explosies hoorden alsof het bommen waren
de eigenaar van de twin towers waaraan werd gemeld dat ze het gebouw moesten "pullen" neerhalen(waaraan veel tijd verbonden zit ivm het plaatsen van de bommen etc, daar word meestal wel een paar uur voor uit getrokken)

en dat zoals op de vorige pagina een vliegtuig van zo'n grote maar zo weinig schade heeft gemaakt bij het pentagon en dat je er geen brokken van weerzag
video's van het pentagon waarvan er alleen maar 1 naar de media is gebracht wat van zo'n slechte kwaliteit was dat je alleen maar een soort knal zag.
plus dat het pompstation camera op dat punt gericht stond maar mannen in zwarte pakken het film matiriaal in beslag genomen hebben

na het zien van het google film matiriaal heb ik ook zo me bedenkingen over het hele gebeuren gekregen
 
ok is was dus te lui om alles te kijken en lezen etc. maar op veel technische zaken van het instorten wordt hier een verklaring voor gegeven:
http://www.brandweer.nl/cms/show/id=386303
dingen zoals: het gebouw was bestand tegen een impact van het grootste vliegtuig. ja dat is wel zo maar wel het grootste vliegtuig toendertijd.
dat was toen een boeing 707
even de getallen

de boeing 707:
o lengte 39,0 m

o kruissnelheid 885 km/h

o spanwijdte 39,6 m

o maximaal gewicht 86.184 kg

o brandstof 56.778 l kerosine


Het toestel wat tegen het WTC is gevlogen was een Boeing 767:

o lengte 61,4 m

o kruissnelheid 880 km/h

o spanwijdte 51,9 m

o maximaal gewicht 204.120 kg

o brandstof 90.770 l kerosine

je ziet hier dus al een verklaring. er staat nog veel meer op die site met hoe het ingestort kan zijn.


en al die zogenaamde oog getuigen zoals "average joe" die denkt gezien te hebben hoe het al ontplofte voor de inslag, hoe zeer je dat moet geloven....... moet je je ook afvragen of je mensen gelooft die geesten hebben gezien of dat soort dingen
 
Last edited:
Monk said:
je ziet hier dus al een verklaring. er staat nog veel meer op die site met hoe het ingestort kan zijn.

hoe verklaar je dan dat er geen ramen in zaten
er een raar soort tank onderop gemonteerd zaten
de vliegtuigen grijs waren zoals van de luchtmacht daar?
 
heb je het dan over deze foto?:


wie weet is dat wel wel echt MAAR! er zijn genoeg sensatie zoekers in deze wereld, 3 seconden photoshop.

op deze fotos zie ik anders geen extra tank ofzo:








mijn gevoel met dit soort dingen ( en veel ufo verhalen): als je maar hard genoeg zoekt vind je vanzelf wel iets wat niet verklaard kan worden en over dat gedoe over een man op de maan ook. er is zelf bewijs van dat er een vlag op de friggin maan zit
 
Last edited:
Rico.. said:

Zucht..

Er klopt gewoon iets niet.
Of het nu echt terroristen waren, of ze hebben het zelf gedaan. Mss wel toegelaten. Alles is in het straatje van wat de Bush-administration wil. Dat is een volk wat volgzaam en te volgen is. En iedereen om Bush heen verdient goed geld door allerlei projectjes (irak bijv)
 
Bedoel het meer in de zin van .. "Nog een"
Ze moeten ff de voorafgaande pagina's lezen

Dit is weer typisch een "oeverloze" discussie

Leg je er maar bij neer jongens,
het zal nog heel wat jaren van twijvel/verwondering/tegenstrijdigheden worden
Toch begrijp ik dat jullie het hier eventjes kwijt willen
 
Rico.. said:
Leg je er maar bij neer jongens,
het zal nog heel wat jaren van twijvel/verwondering/tegenstrijdigheden worden
Toch begrijp ik dat jullie het hier eventjes kwijt willen

+ralf+
Er zijn idd zoveel `secret files` verstopt in diepe archieven....
We zien wel wat er straks weer aan de opp komt.


Maar idd! Lees het HELE topic even door lieden!
 
HEt is niet alleen Amerika zelf die betrokken is bij deze aanvallen he....

De hele wereld heeft hiermee te maken gekregen....
Amerika zou het (zelfs als economische wereldmacht) heus niet gedurfd hebben om zijn bevolking als het ware ''voor'' te liegen...

Hiermee zullen zij (bij ontdekking) erg veel vijanden maken. Ook kan ik me niet voorstellen dat de VS met andere landen overeenstemmingen hebben bereikt over het verzwijgen van deze informatie.....


als je dus logisch redeneert, moet de VS deze aanslagen dus in scene gezet hebben, en hierbij een paar duizend stuks eigen volk gedood hebben....

Dat lijkt mij gewoon Te sterk....

Maarja verder ben ik ook geen politicus...
 
Waarom? duizende soldaten in Vietnam & Irak de dood in sturen?
wetende dat ze niet goed zijn geinformeerd, ze niet goed ingesteld zijn op de omgeving, zelf gebruik maken van uranium punt munitie ed... zowiezo is het feit dat je oorlog wil gaan voeren, je bereid bent mensen voor je doel te laten sterven. En als dat dan ook nog eens om duistere redenen is.....
 
Tjaah nu stel je een beetje een rare vergelijking..

Stel je bent soldaat...Je hebt voor het beroep gekozen, en ja accepteert dat je de oorlog in gaat, en gaat ''vechten voor je land'''

Is toch wel iets anders als dat je als onschuldige kantoorklerk naar je office in het WTC gaat, even lekker een bakkie koffie drinkt, niet wetend van het feit dat je regering even heeft gepland dat ze strax een vliegtuig op je dak gaan gooien....

Dat is toch niet helemaal hetzelfde geval

Dat kan je als land simpel weg niet maken,(dat is zacht uitgedrukt) al helemaal niet als wereldvoorbeeld
 
Mja, verkeerd geinformeerd een oorlog in gestuurd worden... zie DesertStorm, hoeveel leiden er daarvan aan vage ziektes? Imo weten ze @ overheid er meer van. Je hoopt als soldaat ook dat je land met zuivere redenen een oorlog aangaat. Ik wil ermee zeggen dat men zo makkelijk oorlog voert en met loze redenen, schijt hebben aan de wereld. De eigen economie ten kostte van alles wil stimuleren.....waarom zou dat dan een niet kunnen? Ik zeg dan ook niet dat Amerika het zelf gedaan kan hebben, maar toelaten kan zeker.
Waarom wel onschuldige bevolking van andere landen kunnen laten ombrengen, en dan niet die paar van je eigen. Met als resultaat dat je a. je volk kan laten doen wat je wil b. ze overal kan volgen/controleren c een mooie oorlog tegen irak en al quaida kan beginnen die geld opleverd?


Onderschat niet wat mensen bereid zijn om op te offeren voor hun eigen belang.
 
Met verkeerde informatie iemand de oorlog insturen is iets heel anders als je eigen volk doden Tinne....

Ga maar eens ghostbusters kijken, dan zou je ook bijna geloven dat ufo's, spoken, maanmannetjes etc. besteen....

De Amerikanen zijn inderdaad erg idealistisch over zichzelf, maar dit gaat toch wel een beetje ver

En de bewering door sommige mensen met fotoshoppen etc is natuurlijk al helemaal onzin...

Want NY is een van de drukste steden ter wereld, dus de regering zou heus niet het risico durven nemen ivm. ooggetuigen
Er zijn zat mensen die deze vliegtuigen gezien hebben...
 
Ik zie amerika er wel voor aan, het stinkt aan alle kanten.

Neem Vietnam, daar is genoeg informatie over te vinden als je even googled zoals ik net heb gedaan.
In die oorlog bleek het dus dat Amerika ook een vuil spelletje speelde met hun eigen mensen.
Zo werden verkennings missies uitgevoerd en waarna er radio contact was over het verloop van de missie, werd er informatie doorgegeven en werden later op de coordinaten waar de eigen mensen zich bevonden, artilerie missies uitgevoerd, waarna de schuld in de schoenen van de vietnamezen werd geduwd om het hele zooit nog wat meer aan te wakkeren.
In die oorlog zijn meer mensen gestorven door de Amerikanen dan door de aanvallen van Vietnamezen.
Amerika geeft alleen om macht, en niet om hun eigen mensen zoals ze altijd netjes praten.
Als je alle feiten bekijkt was deze hele oorlog totaal nutteloos en gewoon een domme actie van Amerika om hun zogenaamde trots niet te krenken.
Deze oorlog hebben ze ook helemaal niet gewonnen.

Kennedy, de president zorgde voor heel veel ophef tussen Amerika en Columbia en andere landen.
Amerika kon het op dat moment niet gebruiken, en ze hebben gewoon hun eigen president laten vermoorden.
Verhalen gaan dat het een of andere "Folkert van de G" om het zo maar te noemen is geweest, maar daar is helemaal niks van waar.
Kennedy was gevaarlijk voor Amerika, en hoppaa opeens werd hij vermoord.
Na zijn dood was het conflict met Columbia gelijk weg, heel erg vreemd.

Nu hebben we het dus over dit verhaaltje.
Amerika ziet terroristen als een gevaar, ze kregen waarschuwingen e.d. allemaal bekend bij de meeste mensen hier.
Zoals je weet lijkt Amerika rijk, maar in verhouding is het bijna een van de slechts onderhouden landen van de wereld, de bevolking is daar steeds meer mee bezig.
Omdat de bevolking genoeg had van het militaire gedrag zouden ze nooit een oorlog goed keuren.
Wat doen ze ? ze lokken hun eigen volk in de val, ze zorgen ervoor dat het volk wil dat Amerika die landen binnenvalt, om hun doden te wreken!
Deze documantaire laat veel meer dingen zien en verduidelijken dan het nieuws allemaal doet, iedereen die hier braaf roept "Ja dat is Amerika niet, maar de terroristen en deze documantaire wrijft over een kant" beter denk je goed na, want het nieuws doet precies hetzelfde dus je weet niet wat er gebeurd is, alleen de "government" weet dat.

Bush is geen president, maar een oorlogsgenieter, genieten van de macht van zijn grote leger.
Hij had gewoon een excuus nodig om dat land binnen te vallen en netjes te gaan doen dat hij alles zou oplossen.
"WRONG"
Als je hem in persconferenties ook ziet, als het om andere onderwerpen dan oorlog en wapens gaat heeft hij nergens verstand van, andersgewijs lult hij de sterren van de hemel wat betreft oorlog voering.

Ik kies de kant van de documentaire, media is allemaal te beinvloeden en geen enkele Amerikaan wil hun eigenland in kwaad daglicht zetten, omdat het Amerika is, het stelt geen ruk voor dat hele land.

Zooitje ongeregeld.......
 
Ik krijg er de kriebels van, als ik denk aan wat er dan nog meer allemaal een leugen is...

Nieuws wordt dus ook gewoon een commercieel praatje..
 
Ik heb hier 1 woord voor

Amen9||6
 
nrg@apeldoorn said:
Je vergeet dat het ze ook nogal wat kost denks

Maar dat betaald het volk.
In de bedrijven die nu door Amerikaanse contracten bouwen in Irak, zitten personen uit de Bush-administration namelijk.

Halliburton bijv.


Ook is het zo dat het voor landen die in nood verkeren bijzonder aantrekkelijk een oorlog te beginnen. Uit oa de oorlogsindustrie dan komt erg veel geld. (zie Israël/Duitsland @ ww2 ed)
 
Door de oorlog in irak betalen de Amerikanen ook meer belasting.
Het kost 1 miljard per dag.

Alles betaald door de bevolking....