The Speed Maxx Biatch Machine.

dragsterlover

TTE Mooierd #221
Hey beste members ! 

De meeste members kennen me zo langzamer hand wel, zit al ongeveer 4/5 jaar op
het scooterforum.net.
Voor degene die me niet kennen, ik ben dus Servien Berensen 21 jaar jong :P
Forumnaam : Dragsterlover, Forum naam 4 jaar geleden aangemaakt omdat ik een Italjet Dragster had .(klimrek) Dus vandaar :p.
Me oude dragster :
33wv6z8.jpg

Me oude citta :
2powd3s.jpg

Na een kleine 2 jaar sleutelen aan Manta zijn hok( SR Maxx Biaggi )Werd het tijd om
zelf een sprinter te gaan bouwen. Ik vind het rijden en sleutelen op meetings uber tof, vandaar
dat ik verder met deze hobby wou.
Omdat ik graag aan Minarelli mag sleutelen werd het dus een Sr maxx Biaggi `97` LC +ralf+, en vond het model ook super, maar ook omdat er maar zo weinig van rond rijden @ Meetings.
Ook zat Manta vaak te zeuren dat het nou maar eens tijd werd om zelf een vlamhok op te bouwen. Met 2 vlam scoots is het natuurlijk ook leuker om op meetings te komen .
Genoeg gelult nu maar beginnen met dè Tig foto`s van het vlam beestje.

Setup:

Cilinder:Malossi MHR Speed 06 7T ABT Tuned
Krukas: Malossi RHQ 80 mm
Krukaslagers:Skf C4
Ontsteking:Malossi Digitronic race binnenrotor (gele banana)
Uitlaat: Yasuni C 21 black edition
Membraam:Malossi vl 14 / Stage 6 V-Force 3.
Carb: Keihin 28 mm d-slide geen neppe meuk.
Filter: Malossi E 13
Wig/spuit: ABT wig/ABT spruitsuk
Koppeling: Mhr 2005
Poulies : Malossi Overrange
Vario:Polini Evo
V-snaar: Malossi Kevlar
Vertanding: Malossi 13/44
Carters: ABT tuned
Schijfrem : Malossi Whoop disc
Electrische waterpomp:Bosch Mercedes.
Radiateur: Std van een Aerox.

Ik Heb de Sr dus voor een mooi bedragje kunnen kopen, en dat was er ook wel van
af te zien.(Scoot zag er echt niet uit)
Het enigste wat heel was waren de kappen en het blok, de rest was allemaal verroest/gaar
verrot en op :p.
maxx1.jpg

maxx2.jpg


Na een paar avondjes beunen, had ik de Sr helemaal gestript, alles wat er maar af
kon heb ik eraf gehaald.
maxx3.jpg

maxx4.jpg


Uit eindelijk hou je dus een kaal blok over , meteen naar ABT-tuning gestuurd voor wat tuning werkzaamheden + parelstralen enz enz.
maxx5.jpg


Het Frame had ik ondertussen dus al naar de coater gebracht, jullie zien het resultaat .
maxx6.jpg


Kan natuurlijk niet stil zitten en heb me buddy + tank de zelfde kleur gegeven als
het frame.(oranje namelijk )
maxx7.jpg


En meteen gemonteerd op het frame.
max8.jpg


Ook maar een rox Radje besteld,en zoals jullie zien ook in de kleuren mee gespoten.
(oranje met wit)
maxx9.jpg

maxx10.jpg


Me oude sr poten in de container geflikkerd en deze vielen een dag erna
door de brievenbus :p.
Het zijn Sr poten van een nieuwe type Sr.Zoals jullie zien kunnen ze wel een opknaap beurt
gebruiken, zo gezegd zo gedaan.
Voor:
(Geen pic helaas.)
Na:( het bling bling is moeilijk te zien op pic, komt door k*t cam)
maxx12.jpg


Okay ondertussen wat kleine dingentjes besteld : lagers, tommaselli snelgas,c4 lagersset
vertandingsolie, vloeibare pakking, killswitch, en race gaas. 4 pk meer :P.
maxx13.jpg


Een lekkere verse malossi RHQ pen 12,  :~ :~
maxx14.jpg


Een accu bakje gefixt van zink.
maxx15.jpg


Locktite + nardo vertandings deksel.(ook al aangepast voor de overrange set)
maxx16.jpg


Schakelaar incl. ledje voor waterpomp.
maxx17.jpg


Plamuur + schuur papier ( plamuur is al een andere voor) albestine.
maxx18.jpg



De enige Echte Keihin 28 mm d-slide, geen neppe meuk dus.
(incl. schuif gepolijst + luchtinlaat) :~ :~
maxx19.jpg


Oeks een splinter nieuwe Malossi rs 24 achterveer (kwijl)
maxx20.jpg


De getunde waterpomp deksel incl. wat frees werkzaamheden verricht + binnenwerk heb ik gespoten en gepolijst.
maxx21.jpg


De enige echte bosch (mercedes) waterpomp.
maxx22.jpg


Ding wat bij het wiel komt even netjes gemaakt .
maxx23.jpg


Fles olie van me Neef gekregen, hij gebruikt het voor zijn crossmotor en heeft er goede
ervaringen mee.Dus vandaar.
maxx24.jpg


Weer een leuk pakketje binnen van euroscooters namelijk : M-stuur + Clamp, een zeer mooie
Handvaatset oranje, Remhevelhoesjes oranje, hebo benzinefilter (apart Ding ),gaskabel, benzineslang rood, stage 6 remresevoirdeksel, en zuiger ventieldopjes.
maxx25.jpg


Een aardige voorraad 
maxx26.jpg


De Rode KVS slangen (thnx to manta) Zelfde kleur als de benzine slang denks.En op
de foto zijn ook 2 paar 5 spaaks sr velgen te zien die er nou nog verrot uit zien :p
maxx27.jpg


Het M-stuurtje compleet gepimt ! Remresevoirtje gepolijst en gespoten.Bij passende handvaatjes + remhevelhoesjes. Enz enz. :~ :~
En de stuurpen heb ik laten afdraaien voor de clamp. En in de kleur van het frame gespoten.
maxx28.jpg


De binnenpoten laten afdraaien, voor verlagen van de scoot.
maxx29.jpg



Kabelboom zelf gemaakt met krimpkous voor de waterpomp + schakelaar
met ingebouwde led. En voor de killswitch enz enz.
maxx30.jpg


Foto van de scoot met het M stuur,slangen,waterpomp,voorvorkpoten,radje enz enz 
maxx31.jpg


Het inlaatsetje wig + spruitstuk van ABT, de wig heb ik zelf aangepast (tuning) :p voor het spruitstuk.En op de foto is ook de Malossi VL 14 te zien.Uiteraard de wig ook gepolijst.
maxx32.jpg


En weer een pakketje binnen, met een stalen remleiding (VERS), ophoogblok voor de RS 24, en een nieuwe gel accu.
maxx33.jpg


Wou het meteen goed aanpakken met de kappenset, dus ook al even aan het polyesteren geweest, Nu kan ik alles afwerken met plamuur.en spuit klaar maken.
maxx34.jpg


Tjah de linker remhandle, mijn oude was afgebroken door een boze bui :p.En uiterraad
de 2e handse even opgeknapt.
maxx35.jpg


De Remklauw even opgeknapt incl. nieuwe blokjes.Zat eerst aan een brakingklauw te denken, maar vind het toch een beetje veel pessos voor een klauw, vandaar deze oplossing.
maxx36.jpg


Ook meteen maar een nieuwe kiesler achterspatbord besteld.En wordt uiteraard ook
Parelmoer wit.Met oranje gaas erachter.En het alu plaatje gepolijst, bling bling moeilijk
Op de foto te krijgen.
maxx37.jpg


21 okt jarig, wat krijg je van je lieve beunmattie manta :~ :~ hebo cross-handschoentjes.
maxx38.jpg


Ook nog een agv cross-helm gekregen van me ouders + bril, waar is zeer trots op ben. :~
maxx39.jpg


Ik met helm en bril :p
maxx40.jpg


Zoals jullie zien een gloed nieuwe Malossi MHR Speed 06 7T.Uiteraard wordt òòk deze
Cilinder getunend door ABT. :~ :~
maxx41.jpg


Blok terug van ABT. Carters getunend + gestraald en gekotterd. En de flow shizzle.
maxx42.jpg


Alle kappen zijn zogoed als klaar. Hier en daar wat schuren.De rest is voor de spuiter.
Verder is alles weg gewerkt met polyester en plamuur.(contactslot helm haak enz enz.)
maxx43.jpg


Vind het zo wel geil :p. Nog even een beetje schuren zoals jullie zien en klaar is servi.
maxx44.jpg




Subje zelf verlast zoals jullie zien.en Laten verzinken Aardig vetheid dus :P
maxx45.jpg


Verse lagers voor het hele blok, alles vers en nieuw .
maxx46.jpg


Ook ingeschreven voor SBO sprints 2007 +ralf+ +ralf+ :winner: :winner:
maxx47.jpg


Alles moest vers dus ook alle inbus boutjes :p
maxx48.jpg


Een gepolijste Wingbell + Malossi E13 filter (je weet toch alles MHR swa).En het ding voor het achterrem ook gespoten.
maxx49.jpg


2 Nieuwe ml 50`s bandjes en een malossi Whoop disc schijf   Alles vers.Nice modus.
maxx50.jpg


Status blok! Krukas gemonteerd + overal verse lagers in, en het inlaatsetje
gemonteerd
maxx51.jpg


Waar ik heel blij mee ben is mijn buddy, Hij is echt super strak geworden vooral het MHR teken.Thnx to Marleen.
maxx52.jpg


Na Tig uurtjes met me velgen bezig geweest te zijn is dit het eind resultaat geworden.Ik vind ze super strak geworden ook het polijst werk en het spuitwerk 
maxx53.jpg


Alles Malossi denks :p dus ook de ontsteking zoals jullie zien.Nu ben ik dus een
Gele banana euner
maxx54.jpg


UPDATE -:- 18-01-2007 -:- The Speed Maxx Biatch Machine.

Zoals jullie zien weer een updateje van mij kant.

Ontsteking afgesteld en cil. gemonteerd. Squis op een krappe 0,6 gezet enz enz ;)
Hitteband voor me pijpje, eens stage 6 getunde kickstart en een home-made
vliegwieltrekker 
Maxx55.jpg


Ook de cdi en de bobine in me buddy bak gemonteerd incl hebo benzine filter :p.
maxx56.jpg


Hoe het beesje er momenteel bij staat ! Rem werkt (op druk). Wiel draait soepel enz enz.
maxx57.jpg


Kappen dus ook terug van de spuiter, hoe ze in het real eruit zien krijg ik niet op
de foto.Maar ik kan jullie vertellen dat het er goed geil uit ziet.
Ben zelf zeer tevreden wat voor werk de spuiter geleverd heeft.Ook heb ik
er gaas achter gemonteerd zoals jullie zien @ pics .

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx58.jpg[/ir]

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx59.jpg[/ir]

maxx60.jpg


UPDATE 4-02-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.

De tijd gaat zeer snel voordat de eerste sprint er weer is namelijk 21 april, dus heb zkr niet stil gezeten.
Zoals jullie zien ! Vertanding 13/44, Denso bougie, NGK race kabel :p en wat boutjes E.D.
maxx61.jpg


Ook heb ik een zeer geil tellertje aan geschaft namelijk een nieuwe R.P.T temp
toer teller, alles op 1 scherm.
Had ook wel een AIM kunnen scoren voordat geld, maar wou iets hebben wat je niet vaak ziet op de sprints vandaar een R.P.T teller.
maxx62.jpg


Hummz ben helemaal verliefd :love: :love: :love: op me nieuwe Yasuni C 21 black versie.
Incl. het hitte-band gemonteerd .
maxx63.jpg


Zoals jullie zien blok gemonteerd :~ +ralf+ .Ik vind het super tof staan allemaal.Eindelijk
Komt er leven in The Speed Maxx Biatch Machine.
Teller gemonteerd op de clamp,veer gemonteerd.uitlaat en nog veel meer.
maxx64.jpg

maxx65.jpg

maxx66.jpg



UPDATE 28-02-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.


Zoals jullie zien, een paddock-stand zelf gemaakt/gelast van massief staal :love: ding
weegt iets van 7 kilo ofzo lal !.
Hij is ook naar de verzinkerij geweest, en het oranje stukje heb ik gespoten incl.de ontworpen sticker van Razma erop geplakt.(naam van het beestje)
maxx67.jpg


Dikke bling bling carter deksel :~ Thnx Jordy :* Incl. stage 6 getunde kickstart.
En het parelmoere witte kapje.
maxx68.jpg


Onze Friese trots Berennurg-cola blikje}).De 2 rode benzine slangen gaan naar
de overloop van de Keihin 28 mm.
maxx69.jpg


De laatste onderdelen, alleen de overrange pouli`s missen nog.:love:
maxx71.jpg


Hoe het lijkt met het kiesler kapje erop gemonteerd, niet verkeerd d8 ik zo.-:-
maxx73.jpg

maxx74.jpg

maxx72.jpg


Hoe het beestje er van de achter kant eruit komt te zien, Die vent daar ben ik lal. 8P :#
maxx75.jpg


UPDATE 24-03-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.

Joh homies.Zoals jullie zien weer een update van mij kant, ik heb zkr niet stil gezeten
en er is veel gebeurd :p hihihi.
Jullie zien op de 1e foto het laatste onderdeel van de machine.Nieuwe oversjees poulies incl.
een delta-clutch 2005 + een nieuwe drukveer en trekveren 
maxx76.jpg


Alles dus gemonteerd en naar 3x kicken sloeg het beestje aan goede zaak dus :W.Hij loopt
mooi stationair en een aardige gasreactie.Ook heb ik hem al op 14000 toeren gehad in de garage :* kinkt lekker.
Binnnenkort samen met manta naar Amersfoort om te banken/afstellen bij Rolf en Lucas (begin april)wachten is namelijk op manta.
Dus binnenkort een update met een grafiek wat het beestje gescoord heeft, Ben benieuwd .

Ook heb ik de kappen gemonteerd van de scooter en dit is het resultaat.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ? Ik vind het super geil staan en ben er helemaal vlieft op :love: :love:.
Verder blijft de scooter zo clean mogelijk kwa sticker gebied.

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx78.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx79.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx80.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx81.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx82.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx83.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx84.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx85.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx86.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/maxx87.jpg[/ir]

Update 31 maart

Eerste grafiek van het beestje. Gebankt bij easyriders. Zonder aftestellen een 19 pk Gecorrigeerd. Want na 10 runs kreeg de cil een warmloper en was het einde verhaal.

grafiekservi.jpg


Update 16-04-2007 The Speed Maxx Biatch Machine

Weer een klein updatje van mij kant. Afgelopen zaterdag dus bank nummer
# 2 gehad met het beestje.(bij tommy. Van het forum)
Het Hok is dus heel gebleven en tikt met een nette grafiek de 21.4 SAE aan :love: 8) .
Ben zeker tevreden met deze score, en er zit nog meer in.Zoals jullie zien is
het een nette strakke lijn.Met een toerental van 14000 Rpm.
We hebben zaterdag ook even geknalt bij tom, het beestje knalt behoorlijk hard.En ik kan volgas weg bij de start :) .

maxx89.jpg

maxx90.jpg

[ir]http://i19.tinypic.com/4dzg7yx.jpg[/IMG][/ir]

Mini Update 24-04-2007

Zondag 22 april dus mijn eerste sbo sprint gereden met mijn hok.Vond het echt super tof en gezellig allemaal.
Sta aardig vaak op foto`s van sprint meppel dus dat is zkr nice -:-
Ik heb in totaal iets van 5 x gesprint, en moest rete veel wennen aan het startsysteem. 2 x een valse start gehad :X maar het beestje heeft een tijd van 8.03 sec neer gezet.Met elke keer een klote start.Lag aan mij :).Wil gewoon de volgende sprints onder de 8 sec. rijden, en dat moet makkelijk kunnen met mijn biatchje . })

Hier wat foto`s van Zondag de 22ste.

47tsxaf.jpg

48pleds.jpg

43795oy.jpg

2iazt35.jpg

2nleia8.jpg

2ptxb93.jpg

2w65vs3.jpg

2yv9aaw.jpg



Update 18 mei The Speed Maxx Biatch Machine

Ik zou dus vandaag effe een update doen maarjah jullie waren me al een beetje voor.
Ik heb dus zkr niet stil gezeten naar meppel. :W. Op de foto hieronder is een nieuwe AIM temp/toerenteller te zien :~.

maxx91.jpg

gemonteerd denks.
maxx93.jpg


Ook ben ik samen met een kennis / goede vriend van mij druk bezig geweest met het bouwen van een motor/scooter trailer. waar ik heel trots mee ben. zie hieronder het resultaat :~

maxx94.jpg

Het beestje op de nieuwe trailer ! :love:
maxx96.jpg


Mijn doel was stiekum toch een beetje om in de SCOOTIN te komen te staan als special scooter. en dat is gelukt.Zoals het nu lijkt komt volgende de fotograaf langs van het blad de SCOOTIN :love: waar ik zkr trots op ben.

maxx95.jpg


Nu dan het verhaall over jubbega 17 - 05 - 2007 !

was echt een top dag en had nooit verwacht dat ik in de kwartfinales zou zitten met mijn zware hok van 90 + kilo :! :p
heat 1 : tegen manta met een tijd van 7,6
heat 2 tegen manta met een tijd van 7,4
kwart finales een knock out systeem, door mijn weelie`s maakte ik geen kans tegen Mart :mad:.Ik hield het beestje gewoon effe niet :p.

jubbega4.JPG

kwart finale rit tegen Mart zijn Jog.
jubbega%206.jpg

Me :love:
jubbega%202.JPG

jubbega%207.jpg

jubbega%201.JPG


SH103938%20(Medium).JPG



Update 11-6-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.

Zo jullie hebben alweer een tijdje niks van me gehoord dus vandaar weer een update met wat leuke foto`s en een verslagje van de afgelopen maand.

28 Mei 2007 Rotterdam Ram festival. Heb die dag 3x kunnen rijden daarna was het gebeurt met de pret want de regen kon het niet laten :L.
Snelste tijd die dag was 7.6 seconden waar ik dik teverden mee ben +ralf+ :love:

rotterdam1.jpg

rotterdam2.jpg


2 Juni 2007 Damwoude

Was echt 1 van de vetste sprint tot nu toe (2007). Uber lekker weer en toffe mensen ontmoet 9||6 Hele dag bij tommy. en MHR van het forum geweest +ralf+
Ben die dag ook nog op de testbank geweest Bij me eigen Tuner ABT en me hok scoorde daar een 22 pk :~ en draaide 14200 RPM Dik in orde dus.Ik ben die dag 10e geworden :+ en dat is zkr netjes.Ik rij gewoon met mijn zware hok in de top 10 wat ik nooit had verwacht had.

damwoude4.jpg

damwoude5.jpg

damwoude6.jpg

damwoude7.jpg


8 Juni Go Fast Days Rotterdam.

Was echt een gezellige dag, met super mooi weer en leuke sbo leden gemeet.
+ralf+
Heb dus aardig wat keer gevlamt, en heb volgens mij geen 1 sprint verloren.Ook moest ik tegen de Go-Fast Motor die ik stront voor de ogen trok.En kreeg aan het einde van de baan een middelvinger van hem :L.
Thnx inne voor vette pics.

Afbeelding%20014.jpg

Rotterdam%20gofast1.jpg

Rotterdam%20gofast2.jpg

Rotterdam%20gofast3.jpg

Ik Vs Motor
Rotterdam%20gofast4.jpg

Rotterdam%20gofast5.jpg

Rotterdam%20gofast6.jpg


Ook heb ik 8 juni een foto-repotage gehad met de Scootin Bij de Erasmus Brug in Rotterdam.Ik zal in de maand September in het blad verschijnen als Special Scooter.En daar ben ik trots op +pippi+ :love: :love:
Deze week krijg ik 3 pics van de redactie dus dan post ik ze meteen :~

Ik had in het begin van mijn project stiekum 3 wensen en tot nu toe zijn ze allemaal uitgekomen.

1 : +/- 21 Pk scoren
2 : tijden onder de 8 sec rijden.
3 : In de Scootin komen als Special Scooter.

Scootin Update 17-06-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.

Gister kreeg ik 4 foto`s van de Scootin toe gemailt. Ze hadden er 85 gemaakt en ik zal er hier vast ff eentje posten. Ik vind ze in ieder geval super Geil, en vind het knap dat ze het parelmoer effect erop gekregen hebben.Foto`s zijn in Rotterdam genomen onder de Erasmusbrug.In de Maand September ligt ie in de Winkel :love: :love: :love:

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/scootin%203.jpg[/ir]

Update 9-07-2007 The Speed Maxx Biatch Machine

Hier weer effe een klein Update van de afgelopen SBO Sprint Zoetemeer +ralf+
Het was echt een super gave sprint Me mooiste SBO tot nu toe -:- , het beestje heeft het netjes gedaan +/- 10 X gevlamt ofzo. Me snelste tijd die dag was 7.72 sec met een reactie tijd van 0.008 dus ben wel tevreden.Ik rij op SBO gewoon rond de 7.6. en de 7.7 meer zit er niet i.v.m zware Cotstum scooter.Me doel was onder de 8 dus dikke prima d8 ik zo :winner:.
Het hok had zoals gewoonlijk weer genoeg bekijks op de sprint vandaar de vele foto`s hieronder aan aantal ervan :+

Btw. kom ook een een belgie`s Autotuningblad als special-scooter. Het blad heet streettuner dus hierop volgt nog meer binnenkort, en uitterraad in de maand sept. in de Scootin +ralf+ })

Pics ouwe :

zoetemeer9.JPG

Zoetemeer%203.jpg

zoetemeer%204.jpg

Hey swa kijk dit maaan +ralf+
zoetemeer%206.jpg

Klikbaar (zeer vette pic)
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Zoetemeer%207.jpg[/ir]
4votcap.jpg

klikbaar
[ir]http://i10.tinypic.com/4v64qwg.jpg[/ir]
klikbaar.
[ir]http://i12.tinypic.com/4l8ggmp.jpg[/ir]

Thnx voor de mensen die me op de pic hebben gezet :* :* :*


Aardige vette foto`s d8 ik zo 8).
Update zal begin september worden, met de inhoud van de nieuwe Scootin.


Update 5 sept. The Speed Maxx Biatch Machine.



Hey dushi`s !

Al een tijdje geleden dat ik update van mijn project.Wou gewoon wachten totdat de scootin is uit gekomen. En dan Eindelijk na lang wachten ligt hij vanaf nu in de Boekenwinkel :W :love:
Ben er zeer trots en blij mee :W. Vind de tekst zkr leuk geschreven en vind de foto`s uber geil :~ Vooral met name de Poster :D *D.
Voor degene die de scootin nog niet in huis hebben hier dan een paar foto`s. Hoop alleen voor jullie dat jullie hem wel gaan halen @ de bruna E.d :p 8)

scootin%20editi%201.jpg

scootin%20editie%202.jpg

scootin%20editie%203.jpg

scootin%20editie%204.jpg


Ganz geil denks :~



Maargoed nu verder met het verhaaltje over de sprints. Helaas moest ik 5 aug. in Sittard missen wegens vakantie met me dushi. Dus vandaar dat het beestje in genemuiden/Nijmegen/Meppel wel weer aanwezig was :love:.
Allereerst even over :

-Genemuiden.Het Hok knalde errug lekker en vond het een leuke sprint.Alleen balen van het gras :rolleyes: .Was dik tevereden over mijn tijd van 7.71 sec. en was die dag 10e geworden in de std scooterklasse.

-Nijmegen 1 van de vetste sprints van het SBO seizoen :* Beestje reed goed, alleen jammer van mij reactietijd van 0.30 sec :p :X was met me gedachten bij me G-F ofzo :p snelste tijd 7.89 sec.Meppel

-Meppel. Uber toffe dag gehad stuk of 9 x gevalmt en het beestje goed op zijn flikker gegeven met dikke burn-outs :p. Beestje rijdt altijd heel constant en klokte een tijd van rond 7.71 sec. En was weer teverden over het resultaat.

Sneller tijd van 7.6 sec op sbo zit er gewoon niet in. 7.6 sec is gewoon het maxium met zo`n zwaar hok van 81 kilogram. Daarom ben ik met 7.6 sec tevereden, omdat er niet meer in zit. 0.08 reactie tijd vindt ik wel ok dus daar ligt het ook niet aan.

Genoeg gelult pics van afgelopen sprints :

genemuiden:
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/genemuiden%2001.jpg[/ir]
genemuiden%2002.jpg

genemuiden%2004.jpg


Nijmegen :
Nijmegen%201.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/nijmegen%203.jpg[/ir]
nijmegen%207.jpg

nijmegen%204.jpg

nijmegen%206.jpg


Meppel :
meppel%203.0%207.jpg

meppel%203.0%208.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/meppel%200.3%206.JPG[/ir]
meppel%203.0%202.jpg

meppel%203.0%209.jpg


Het beestje is in Eindhoven zkr weer van de party. En 16 sept. aanstaande staat hij ook in Utrecht bij de Streetfighter-days.


Laatste Update 25-09-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.


Zo Mensen / Dushi`s. Moeilijk om te beginnen namelijk de laatste update van mijn Biatch. Heb al mijn doelen bereikt met deze Custom scooter en is het tijd dat hij in de verkoop gaat, in onderdelen. 80 % van de scoot zal verkocht gaan worden binnen nu en 2 weken. Doet eigenlijk best wel zeer :'( maargoed.

Hier nog een verslagje van de streetfighterday en 23 sept. SBO sprint Eindhoven.

Streetfighterday : Was gezellig maar volgend jaar niet meer. Had gewoon de pik in op de Jury dat er een framepje @ de 4e plek was gekomen. :(. Hier een paar foto`s van 16 sept. @ SFD

SFD%201.jpg

SFD%202.jpg

SFD%203.jpg

SFD%204.jpg


Eindhoven : Echt een te vette sprint, en een goede afsluiter van het sprint-seizoen 2007. We waren met de Fryslan Boppe Boyzzz En het was zeer gezellig en veel gelachen +ralf+ +ralf+ +ralf+
Zoals gewoonlijk reed mijn Biatch weer de 7.7 en heb een ongeveer 8 keer gereden. Genoeg gewonnen maar ook paar verloren uiterraard :+.
Paar foto`s van 23 sept. Eindhoven:

Eindhoven%2001.jpg

Eindhoven%2002.jpg

Eindhoven%2003.jpg

Eindhoven%2004.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Eindhoven%2005.jpg[/ir]
Eindhoven%2006.jpg

Eindhoven%2007.jpg

Eindhoven%2008.jpg


Ik hou mijn project nog een weekje open voor reacties en de overige foto`s :)
Ben gewoon trots op mijn scoot wat ik allemaal bereikt heb. Hij heeft me nooit in de steek gelaten en heeft alle 12 sprints geen 1 keer geweigerd. Ook heeft de scooter heel constant gereden kwa tijd/toeren/snelheid enz.


:'( :'( :'( :'( :'( :+


AdiozZz Servièn


The only Biatch Machine +ralf+
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top